Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Babyen er alvorlig syk og kommer til å være lenge på sykehuset. Pga kulturen til kona til kompisen min vil jeg ikke gi gave direkte til babyen (altså utgår leker, klær og lignende). Helst noe som kan være til glede for foreldrene. Jeg klarer ikke komme på noe her men vil helst kjøpe og sende i morgen.
Gjest Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hmm, det er vel ikke bare jeg som er blank. Jeg får vel kanskje sende sjokolade. Sjokolade gjør vel folk flest i bedre humør, eller?
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 blomster, en bok om foreldrene liker å lese. vanskelig. en ramme...
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jo, de liker jo å lese begge to og jeg vet jo hva de liker av temaer, om ikke annet ... og det er mye venting på sykehus. Tusen takk! Nå vet jeg hva jeg skal se etter At jeg ikke kom på det selv, du er genial!
Gjest Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jeg sendte forresten blomster og kort med en gang jeg hørte om fødselen, derfor ikke blomster da.
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 10. november 2009 #7 Skrevet 10. november 2009 Kanskje en fin innbundet bok som de kan skrive ned tanker og lime inn bilder i? De får sikkert bilder av babyen på sykehuset og da kan de lage minner fra tiden som vil være verdifullt uansett hvordan livet blir videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå