Gå til innhold

Til dere som ikke bor sammen med barnefaren.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan deler dere jul og påske ?

Og er det 3 uker fri om sommeren ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hjelper ikke til selv om han ikke bor her. så nei, har ikke fri jeg. Om sommeren er det enda mindre fri, for da har jeg heller ikke avlastningshjemmet jeg vanligvis har en helg i måneden.

Jeg har alle høytider, alle sykedager, de aller fleste helger. Ja, alt sammen.

Far gidder ikke, og jeg gidder ikke mase lenger i et forsøk på å få ham til å stille opp........

Men det positive er jo at jeg får ha barna hos meg alle høytider, og for mine barn så er jeg den de virkelig stoler på og føler seg vel hos:) Har sine goder, også dette;)

Skrevet

Vi har egentlig annenhver jul og påske i sin helhet. Dette fordi vi bruker å reise hjem til familien min 50 mil unna og da er deling i jula veldig tungvint. Nå er jeg derimot blitt samboer med en som praktiserer delt jul og påske, så da prøver vi å tilpasse oss den ordningen.

Min eks har min datter minst 2 uker, men må gjerne ha henne mer. Vi har min samboers barn også minst 2 uker. Vi bruker å praktisere det slik at vi har to uker med barn og to uker barnefri.

Skrevet

Den ene har jul det ene året og den andre har nyttårsaften det samme året, og omvendt året etter.

Påsken deler vi litt etter hva vi skal. Han og hans familie pleier å dra på fjellet den første helga, så da er ofte ungene med der. Også er de hos meg på hytta den siste helga.

Han har ikke unge om sommeren, max en helg om han har det. Men de er hos besteforeldre og det er de mye om sommeren.

Skrevet

Snakker til slutt her da om sommerferien..

22.31

Skrevet

Vi deler jul og påske annenhvert år. Og sommer får far ha han så mye han vil. I år hadde han gutten i 2 uker, for han trengte en uke alene. Så sommer tar vi på sparken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...