Monajenten Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 BLE DET HUS?????? :-O :-D HURRA!!! (blirdetbabyogsåda???)
Monajenten Skrevet 9. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 9. november 2009 HALLO! Hvorfor skriver du nytt innlegg uten å svare på mitt:-O *føler meg dumpet*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 hallo, altså jeg så det ikke! hahahahah! ville jo svart deg med en gang om jeg hadde sett det!!!! blir iallefall hus, baby veit jeg nå ikke.. er jo akkurat i ny jobb og greier vettu.
Monajenten Skrevet 9. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. november 2009 Baby baby baby<3 Hurra for hus, gratulerer så mye! :-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Du er gærn! Baby du liksom! Bare om du overtaler han til å døpe en evt gutt for Saeed! ;p
Monajenten Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Hmmmm. Men du får jo jente og hun har jo navn:-P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 DET har hun! søta mi... jaja, da får jeg bare gå å sette i gang! ;p hahaha.. nej gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå