Gå til innhold

Sp.mål om jobbintervju


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man blir spurt hva ens dårlige egenskaper er, hva svarer dere da uten å gi altfor dårlig inntrykk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer jo helt an på hvilke dårlige egenskaper DU mener du har da?

De er jo ute etter en reell egenskap. En dårlig egenskap for deg, kan være positivt for arbeidsgiver eller omvendt..

 

Ville styrt unna høyt sykefravær, å utgi seg for å være altfr familiær ( da mistenker man fort mye hjemme med barn eller gå tidlig), osv

Skrevet

Dårligste egenskap: jeg har altfor lett for å jobbe for mye overtid, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...