Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Når man blir spurt hva ens dårlige egenskaper er, hva svarer dere da uten å gi altfor dårlig inntrykk?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 kommer jo helt an på hvilke dårlige egenskaper DU mener du har da? De er jo ute etter en reell egenskap. En dårlig egenskap for deg, kan være positivt for arbeidsgiver eller omvendt.. Ville styrt unna høyt sykefravær, å utgi seg for å være altfr familiær ( da mistenker man fort mye hjemme med barn eller gå tidlig), osv
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Dårligste egenskap: jeg har altfor lett for å jobbe for mye overtid, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå