Gå til innhold

litt usikker ang ryggvondt....noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greier ikke sitte, stå, ligge eller noe i lengre tid..

Har ikke kjent denne sorten før, helt helt nede i korsryggen.

Kommer som intens verk innimellom...men magen strammer seg ikke nevneverdig så tror ikke det er kynnere/rier...selv om det merkes i magen..

Jaja....vanskelig å forklare men jæ... vondt...

Noen som synest det høres kjent ut og kan si noe om det?

Har paralgin forte fra legen (til svangerskap) mot intense smerter, men det var ikke denne sorten. Er usikker på om jeg skal ta...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det tenkes at det er bekkenløsning?

Kan man få paralgin forte når man er gravid....? Hvorfor har jeg da tilbragt heeeele sommeren og høsten liggende i sengen med fryktelig bekkenløsning....?

Skrevet

Jeg er ingen lege, men kan tenke meg at man ikke får Paralgin Forte mot bekkenløsning fordi man da kan gjøre vondt værre. Beskjeden fra min lege når det gjelder bekkenløsning er at hvis noe gjør vondt, så ikke gjør det.

Skrevet

Joda, den beskjeden har jeg også fått, men livet hadde vært en smule lettere om jeg foreksempel kunne ligge i sengen å -slappe av- istede for å bare vri meg i smerte;)

Men nå får jeg akupunktur som fjerner det verste av smerten, og det er helt sikkert mye bedre både for meg og lille frøken i magen :)

Skrevet

Hei. Treg til å svare jeg da, men det er nok ikke bekkenløsning, jeg kjenner den følelsen og smerten og dette var ikke det.

Jeg fikk paralgin f i forbindelse med ryggvondt...(sterke smerter) men jeg tar dem svært skjeldent...tok to stk denne kvelden men det hjalp ikke, jeg våknet litt over midnatt og hadde noen sinnsyke smerter i ryggen, kvalm som fy osv...

Satt våken i 4 timer denne natten med kvalme, låsninger i ryggen, hofter som ikke ville virke, knær som verket, menssmerter..bla bla bla.

Litt bedre denne natten som har vert, men har faktisk snakket med et annet sykehus i nærheten som muligens vil ta keisersnittet 5 dager før den planlagte timen på første sykehus, og da tar jeg gjerne imot. Nå er jeg lei av å ikke kunne ta meg av barna mine :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...