Gå til innhold

Au, au,au.. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, ikveld så fikk jeg så sinnsykt vondt i magen.. Skikkelig magekramper og mageknip.. :( Vet jo hvorfor det kom da, treg mage er ikke bare bare.. :S

Men er redd for at der farlig for fosteret? Bør jeg ringe lege?

Huff, føler meg så dum som spør, men man blir jo bekymret.. :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er treg mage, trenger du ikke ringe legen, du kan spise litt svisker for å få fart på sakene ;)

Sterke magesmerter kan også komme av mye luft i magen, det kan gjøre veeeldig vondt, men også helt ufarlig!

Ellers hadde jeg selv gallestein anfall sist sv.skap, det var vel ikke bare magesmerter, men intense smerter som kom plutselig, varte i ca 5 min, og forsvant plutselig igjen... Det var helt forferdelig, jeg grein i smerte hver gang, og ingen stillinger var gode å ligge i, det var like vondt hele tiden!

Men hvis det var sånne smerter, så må du ringe legen..

Skrevet

Spis fiber, spis regelmessig (4-5 måltider om dagen), drikk masse vann og gå en tur daglig:) pleier å hjelpe, hvis du ikke gjør dette allerede! :)

Jeg hadde endel vondt i magen i begynnelsen, med mye luft. Jeg er så glad i Farris, når jeg sluttet å drikke dette hver dag, gikk det mye bedre. Kullsyre kan gjøre slik at du får vondt i magen med luft!

Skrevet

Jeg spiser fruktfiber - 1 stk - hver kveld - og slik får jeg magen til å fungere. Fås kjøpt på helsekost...

Skrevet

Det ble legevakten inatt, hadde så vondt og kramper hele tiden. :s Og siden jeg var kvalm med litt feber ville de ha meg inn.

Der tok de masse prøver, viste seg at jeg hadde uvi igjen.. (ante ikke at det var det, siden sist var det ikke sååå vondt)

Fikk høre hjertelyd og fikk en ul sånn at de kunne sjekke at alt sto bra til med klatt og livmor.. Noe det gjorde.. :) Verre med mamman med sterke magesmerter.. :P

Men fikk en mye sterkere og lengre kur denne gangen, og andre tabeletter, siden de andre ble ejg så kvalm av. Mulig det er derfor kuren ikke har virket, og at de har havnet i do istede. Er det jeg tror hvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...