Gå til innhold

Mage?


...venter...

Anbefalte innlegg

Er i 5 svangerskapsuke, med nr. 3, og syns jammen meg at jeg har mage alt. Har aldri hatt "flat" mage, men syns at magen ser gravid ut nå. Kanskje er det bare en følelse, men hvordan har dere andre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også i uke 5, men er ganske oppblåst å føler at magen er større da, tror jeg :) men mange sier det kan vises raskere med de andre enn første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler og at magen min er stor, men er også mest oppblåst. Spiser og drikker jo masse om dagen. Når jeg ligger på rygg kjenner jeg tydelig at livmoren min er kommet så langt opp ennå. :) Er også 5 uker på vei jeg, med nr 3 :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter også nr 3, og føler at magen er stor. Men så blir vi jo mer bevisste på magen nå som vi har en liten spire der inne :)

er veldig oppblåst jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare rette meg selv, skulle fram til at når jeg ligger på rygg, så kjennes det ikke ut som at livmoren er kommet no særlig langt opp :)) Dermed har ikke "store magen" min pr. d. d. noe med graviditeten å gjøre så langt.. tihi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjoho - så mange vi er som venter nr. 3 - så gøy !

 

Jeg er også veldig oppblåst og har forstoppelse.

Mener å huske at magen gikk litt tilbake etter de første ukene igjen.

Passer på å spise masse fiber for å få magen igang, men ulempen er jo at man slipper mye luft - særlig på kveldene...pinlig.

Selve babymagen kommer vel ikke før rundt 10.-14. uke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 3 på vei også her :-)

Tror nok det er ganske vanlig med oppblåst mage tidlig. Så minsker den litt etterhvert før den ordentlige babymagen kommer ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler også magen min er ille stor, er gravid med nr 3 jeg også, synes ikke jeg ser særlig "fiffig" ut i speilet akkurat :) men jeg kjøpte meg AKTIVIA den melka de reklamerer for på tv, drukket den i 2 dager og synes allerede magen er mindre oppblåst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med alle tilbakemeldingene. Gleder meg egentlig mest til jeg får tydelig gravid-mage. Dette "dvaske" greiene er ikke noe kjekt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert ikke noe du føler.

Jeg har skikkelig mage om kvelden.

Ikke lett å holde den inne, så når jeg er ferdig på jobb slapper jeg av, trer på en stram topp for å holde inn noe, og tunika utenpå.

Det er ikke noen pen gravid-mage,- litt mer: nesten-tjukk-fasong....men men. Luft og kjærlighet.....:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg også venter nr3:):):) Da blir det liv:)

Føler også at eg har mage.....litt vanskelig å holde den inne... Føler meg oppblåst...så det kan jo være det. Litt av ein appetit for tida;)

 

Lykke til alle samen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ganske tykk jente og går bare runt og er redd for at ingen skal se at jeg er gravid, men bare tror at jeg har lagt mer på meg.

Det er jo selvsagt for tidlig å kunne se noe nå, men etter hvert håper jeg jo at jeg stolt kan vise frem den gravide magen min.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

har også mage men tenker at det må jo bare være luft, syns vel det var litt tili å få litt mage.... Er første min her så er ikke helt kjent med alt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage ja, det kan du si! Er nok mye luft der så den vil vel synke inn igjen om et par uker. Er ingen sylfide selv, men magen er betraktlig mer synlig nå enn den den var tidligere og det er jo litt kos da. Er nå 5+1, så gleder meg til den har litt mer "innhold" og at det kan synes for alle rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 8 og føler magen er flat og fin om morningen og rund som ein ball om kvelden, he he. Trur nok eg berre er oppblåst, fosteret er jo enda berre på størrelse med en tommelfingernegl ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min har gått inn og når jeg ligger så ser man at magen går mye inn. Men er også oppblåst og mye luft som man ikke klarer å styre "flaut".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært plaget med oppblåst mage før i dag, men nå kjennes det godt.

Masse luft som vil ut, og smertene over magen som har vært borte i en ukes tid er tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg venter også nr 3 ;) har ikke mistet bolle magen fra forrige gravidtet for 8 mnd siden heller, så her ser jeg nesten høy gravid ut på kveldene lol men er bare luft da, for om morgene er den "fin" og deigete hehe som vanlig ;) men gleder meg også veldig til den blir stram og fin. håper bare den blir litt høyere enn med nr 2, for da følte jeg jeg hadde magen nede på knea lol, fikk den aldri opp under bryste ikke at det er noe å trakte etter heller.. lol jaja, magen kommer nå der den kommer denne gangene også hihi

 

lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at magen kanskje kommer tidligere hos de som har vært gjennom dette før. Men, når er det vanlig å få mage hos førstegangsgravide da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg leste i svangeskapsboka at det var vanlig mellom uke 12-15, men eg veit ikkje om det er sikkert. Har sett at det står fra 15-17 også på nettet. Eg gler meg te å få gravidmage, tihi :-)

Har lagt på meg 1,5kg *kremt* men det er berre apetitten som har økt, he he. Prøver å begrense meg litt no so eg ikkje ska legge på meg allt for mykje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10uker på vei med første:-)

Har fådd veldi god matlyst, noe som har gjort at jeg allerede har begynt å gå opp i vekt. I tillegg til at jeg har mye luft i magen, spesielt på kvelden.

Føler ikke at jeg har begynt å få babymage, men bare begynner å bli tykk:-(

Gleder meg til det virkeli vises at man er gravid, blir en koselig tid tror jeg når man kan gå å være stålt av magen istede for å prøve å skjule den fordi man føler seg tykk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...