Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Nå kommer ho derifra, og har fått med seg et spill til ds'n! Og hva slags spill er det? JODA, super Mario!!!! Og hvem er det som er støl i tommelen nå? Jo, mammaen! hmpf.... ;o) Så utrolig morro da!! Måtte ned og sniiiike ds'n fra under puta hennes når ho sovna ) )
Tommage♀♂ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Åh, så gøy med SuperMario! Jeg ønsker meg en sånn god gammel Nintendo til å koble til TV jeg, så kan jeg spille og spille og spille... Fikk aldri det som barn, men elsket å spille det hos andre, hehe;)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Hehe, både jeg og pappan ble avhengige av det spillet en stund, det går over hehehe
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hvor gammel er jenta di igjen Palmesus? Tenker på å kjøpe DS til Lille som er 5 år i julegave. Blir jo 6 i april. For tidlig? Passe? For sent? hehehe.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Helt passelig Stinkerbelle Min var 5
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 men HVORDAN kommer jeg videre da??? jeg er stuck på et brett på "wordl 6"... help wanted! Godt det går over, for igrunn har jeg ikke ledd til detta, men det får gå Jentungen er 5 tinker, og absolutt ikke for tidlig
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Takker og Bukker. Da blir det bestefar som handler DS. Vi andre har kjøpt hus til henne i julegave! ;p Eller hus til oss alle da. Blir en skrant jul. hahahaha!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Vi har også kjøpt hus til oss selv tinker, know the feeling! ;o) Unga får være glad dem har tak over hodet
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Hehehehe, skal love deg at dsèn faller i smak, anbefaler faktisk også super mario. lærer hun det kan hun spille alt
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Du går inn på youtube og ser Der viser mange deg hvordan du kommer til world 5 og 7 også
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #12 Skrevet 9. november 2009 5?? jeg er jo på 6? Eller er jeg ikke det?! ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #13 Skrevet 9. november 2009 nummer 3. Da blir det mario fra oss og consollen fra bestefar. hun har wii hos faren sin da, og spiller mario cart så det suser etter. hehe. palmesus: jaggu! hahah.. grøss, vi signerer på onsdag. fyttegrisen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #14 Skrevet 9. november 2009 er'e så grøss da? ;o) Vi var og signerte på torsdag som var... verre var at vi var "husløse" i nesten 3 uker! Signerte vekk vårt, men fikk ikke det vi hadde kjøpt før leeeeeenge etterpå! Nå er det bare 2 1/2 mnd til vi flytter Når flytter dere?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #15 Skrevet 9. november 2009 Vi har ikke overtagelse før om 1. februar, men vi kan flytte inn før. Må bare selge fanten sin leilighet først, også min da.. men det blir ikke noe problem. Hos han i Oslo går det jo ikke raskt. Stønn. Det er ikke den beste planløsningen i leiligheten. Dobbeltstønn. Vi håper på at vi kan være i hus til før jul, men da må alt gå etter planen! og ja, det å leke voksen er ikke helt min ting kjenner jeg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #16 Skrevet 9. november 2009 før om.. haha.. begynte å skrive før om 3 mnd og forandret til februar.. jaja. jeg får skylde på h1n1 som hele verden påstår jeg har, som jeg seff ikke har.. det er jo bare litt forkjølelse!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #17 Skrevet 9. november 2009 9 dager etter oss da ) Vi gir fra oss huset vårt 1.februar da! Hehe, voksenlivet suger bigtime, men man må visst gjennom det, har jeg hørt... Lykke til med salget, og god bedring!! Nøff nøff !)
cherry coke Skrevet 9. november 2009 #18 Skrevet 9. november 2009 Datteren min fikk DS til 4 årsdagen og her er mor hekta!! Utrolig gøy!! Men jeg ønsker meg også en god gammeldags nintendo! Ønsker meg PS3 til 30-årsdagen, så det håper jeg at jeg får=)
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 9. november 2009 #19 Skrevet 9. november 2009 Har du åpnet verden 5 og 7 også på kartet?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. november 2009 #20 Skrevet 9. november 2009 verden 5 ja, men ikke 7 nei.. holder på i 6'ern
ippemo får augustbaby Skrevet 9. november 2009 #21 Skrevet 9. november 2009 Hehe, det samme tenkte jeg for et par uker siden, da 6-åringen kom hjem med en DS og Mario fra farmoren sin. Et par dager senere hadde jeg rundet Mario og før helgen kjøpte jeg meg et Zelda-spill. Hektet? Neida!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå