Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Det ble slutt mellom oss i sommer, og siden da frem til for et par uker siden så har det gått greit med at bf har stilt opp de dagene han skal ha gutten vår. Men i de siste ukene føler jeg at det har blitt mindre viktig å ha han en dag mitt i uka. Det har bestandig hvert jeg som måttet tatt ansvar for å hørt om hvilken dag han kan ha han. I forgje uke tenkte jeg at han skulle få ta kontakt selv for å si ifra hvilken dag han kan ha sønnen vår. Så ringer han på fredag at han er sur for at han ikke har fått truffet sønnen vår den uken. Men vi har ingen avtale på at det er bestanding jeg som skal ta kontakt angående dag siden det ikke er jeg som jobber en del kveld. Vi ble da enig om at han skulle ha han to dager denne uken, og så spresiserte jeg at han fikk sende på sms eller noe om hvilken dager det passet. Men har enda ikke hørt noe, mener det bør skje snart siden mandag har gått. Har også fått vite at han har funnet seg en kjæreste no som jeg unner han veldig. Da vet jeg han har kommet over meg, noe som jeg er veldig glad for. Så det jeg fryktet for i sommer at når han fikk seg kjøreste så kom det til å gå utover sammværet med sønnen sin, og det virker som at det kommer til å skje. Er så irritert å frustrert over at en kan hver så uansvarlig og sette sønnen sin til side, etter at han har fått seg kjæreste som han knapt kjenner.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 vet det er vanlig med onsdag ettermiddag og noen har barn på overnatting fra ons til torsdag.send en sms til han at han får finne en fast uke dag han har sønnen og da må han ta ansvar for og få samværet gjennomført.går han i bhg,kan han hente i barnehage
PAVEEL Skrevet 10. november 2009 #3 Skrevet 10. november 2009 Be han finne en fast dag, enklere for dere begge og ikke minst barnet.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 Tror nesten vi må ha en fast dag i uka. Har enda ikke hørt noe ifra han og har heller ikke tenkt å sende på ei melding enda. Han bruker å hente han i barnehagen men det har veldig liten tid sammen når de møtes mitt i uken. Har gitt åpenhet for at han kan godt ha han på overnatting ifra onsdag til torsdag og at han kjører han til barnehagen. Men da fikk jeg til svar om at han kunne ikke ha sønnen hjemme hos seg fordi han ikke hadd ved til å fyre med slik at de fikk det varmere en 17-18 grader. men fortsatt så vil han ha han 50 50 prosent foreldrerett. Han tror at man blir rik av overgangstønad. Skal avvente med å sende melding og så hvilken unnskylning han kommer med. Får bare mer og mer tanker om hovr uansvarlig han er. Det var derfor det ble slutt i mellom oss, fordi han ikke kunne skifte bleie på ha uten at jeg måtte stå å se på han. Sønnen vår er veldig mye våken på natten pågrunn av allergi osv og har siden dag en ikke sovet hele natten og er våken opp til 5-10 ganger om natten. Jeg kunne aldri sove utpå en morra uten å skrike meg til det eller at jeg var så sliten at jeg ikke klarte å stå på føttene. Så får bare tilbake i hode hvor uansvarlig han er, og jeg forstår jo også hvorfor han bestandig er til moren sin når han har han i helgene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå