Gå til innhold

Blir gal av klær som sklir opp/ned? Noe kult og godt å anbefale?


enlitentil

Anbefalte innlegg

Skulle så gjerne hatt ei bukse som så OK ut og som ikke sklei ned eller klemte for mye på magen - men det er vel en selvmotsigelse i seg selv... Har noen kjøpt seg noen bukser de er kjempefornøyde med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dessverre ikke hjelpe når det gjelder bukse, for finner ingen som passer selv, og buksene som passa bra i forrige svangerskap sitter heller ikke bra... Men fant likevel en løsning på problemet: kjoler og ullstrømpebukser :) fant begge deler på H&M, og jeg er veldig fornøyd, men gruer meg til det blir kaldt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt ei svart litt penere bukse på Den Kule Mage på Glassmagasinet i Oslo, som sitter veldig godt. Men den er kanskje litt tynn, for jeg kjenner det blir litt kjølig i den når tempen nærmer seg null. Tror den kostet kr 499, og den er av den høye typen. Har prøvd de kortere variantene, men de får jeg bare fnatt av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det kjoler og strømpis på meg også. Passer ikke så greit på jobben alltid, men da får det bli med de fæle, slafsete joggebuksene gitt...

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da blir det kjoler og strømpis på meg også. Passer ikke så greit på jobben alltid, men da får det bli med de fæle, slafsete joggebuksene gitt...

Takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt leggings fra Boob som går over magen, helt herlig å gå i. Kombinerer med en litt lang topp/skjorte eller kjole + støvletter, så blir det litt pyntet på jobb.

Etter at jeg begynte med disse så har jeg ikke greid å gå tilbake til mammabuksene jeg kjøpte pga de klemmer både her og der. Særlig på magen.

Ikke er de så dyre heller, koster ca 250 kr på blandt annet Babyshop og Mamasita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sliter me å finn klær æ å, går rundt i joggebukser er ikke nå fint, men blir så frustrert hver gang æ åpne skapet mitt for å finn klær. Kjøpte ei mamma bukse på H&M den var go i starten men nu når magen er blitt så pass stor så e den bare ubehagelig, får vondt i magen for den strammer sånn så den ligger pent i skapet nå. Har blitt litt tights og lange tunikaer men som andre sier: blir litt kaldt når tempen ramler..... så nu har æ mest løst å bare hold mæ inne i morgenkåpa hehe, går da ikke d heller:)

Tar gjerne i mot tips æ oxo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og lange ullgensere/tunikaer!

Jeg bruker vanlige (ikke-mamma-tights) i litt større str. som jeg bretter ned en gang sånn at jeg har dem under magen. Veldig behagelig.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...