Pippilotta med 2 blå! Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Lille knert er nå straks 8 mnd og vi har starta så vidt med brødskive. Hvor mye brødmat spiser deres små for å bli mett i ett måltid da? I dag spiste han nesten ei halv skive uten skorpe til lunsj, og var ikke særlig gira på grøt etterpå. Får mme ved siden av.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Samme lurer jeg på, selv om vi ikke er i gang med brød enda. Bare kjekt å vite til vi skal i gang
epla Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Snuppa på ni mnd spiser ei brødskive til frokost. Skjærer bort skorpa hvis den er veldig hard, ellers spiser hun den også!
Pippilotta med 2 blå! Skrevet 10. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2009 Flink hun som spiser skorpa da! Flere med brøderfaring her eller?
mammatetogansketette:)) Skrevet 10. november 2009 #5 Skrevet 10. november 2009 Lillemann spiser ca ei og ei halv skiver brød til lunsj, pluss 3/4 lite eple/pære/ halv banan el.annen frukt og ca. 100-130 ml mme. Til sammenligning spiser han grøt laget av 2-2.5 dl. vann når jeg lager av "kjøpesgrøt", både til frokost og kvelds, da også med samme mengde melk i tillegg. Har alltid spist ganske store måltider han da... Ett middagsglass blir egentlig litt for lite merker jeg. Siden jeg har gitt han melk etter brødet og frukten merker jeg lett på han om han er mett etter melka, er han ikke det prøvde jeg å gi mere brød neste gang osv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå