Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 til å bli gravid nå, men tør ikke helt med tanke på svineinfluensaen... Tenker jeg burde tatt vaksinen først, men får jo ikke tilbud før om mange uker/måneder... Og så skal jo vaksinen virke noen uker før man er beskyttet. Skal jeg da vente til over nyttår med å prøve å bli gravid??? Puh...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Står faktisk på Tekst-TV at noen leger råder kvinner til å vente... Men det er kanskje nettopp det du har lest. Sånne uttalelser griper jo veldig mye inn i folks private sfære.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Kom til denne "konklusjonen" før denne uttalelsen, men den underbygger jo da tankegangen min... Tror dere jeg kan få vaksinen basert på dette ønsket? Etter risikopasientene selvsagt... HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg ville ventet til vaksinen var tatt, så sparer du deg selv for masse bekymringer - det har vært veldig vanskelig å være gravid nå i disse hysteritider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå