3barns-mamma <3 Skrevet 25. november 2009 #26 Skrevet 25. november 2009 jeg må bare si at jeg har enda noen symptomer og det er visst jeg reiser meg etter jeg fks har sittet i sofaen, så er det som det ''river'' i magemusklene helt nederst i magen. Gjør litt vondt. Så har jeg begynt å få litt ømmere brystvorter.... veldig oppblåst i magen.... litt stikkinger i venstre side ( eggleder område) som kommer å går..... Men hvorfor kan noen kjenne det så tidlig? før egget er festet seg også?? jeg hadde el ca 19-20 nov, så jeg er jo bare5-6 dpo....
Susanette :) Skrevet 25. november 2009 #27 Skrevet 25. november 2009 IKM 2 des I løpet av dagen i dag har jeg blitt "sliten og trett" i ryggen.. Det er ikke vondt, men akkurat som om den er sliten og jeg trenger å strekke på den.. Har også "gangsperr" i magen... Gleder meg til søndag, da begynner testefestene
3barns-mamma <3 Skrevet 25. november 2009 #28 Skrevet 25. november 2009 jeg har tatt en cb+ i dag:p jeg tok den fordi jeg ikke ville ha den liggende, og tenkte at denne blir jo uansett negativ siden jeg bare er 5-6 dpo ( etter min beregning). Jeg tok en cb+ for 2dager siden også, pga så sterk halsbrann, at jeg tenkte jeg måtte være gravid, og blitt det for lenger siden enn jeg trodde, men neida, denne ble helt dønn negativ.... så tok jeg denne siste i dag da, og det ble jammen men positiv riktig nok skikkelig svak, men jeg så streken uten å måtte vri den i alle mulige retninger hehe. og i dag har jeg hatt mens smerter, litt murringer, små stikkinger i brystene og holdt på å grine flere ganger av ingenting hehe. jeg er sikker på at egget festet seg for et par dager siden når jeg tenker etter, for jeg hadde nemlig noe stikkinger i venstre side i livmoren.... så nå har jeg bestilt ny test, og får jeg den på fredag så skal jeg ta den med en gang ) dette blir spennende, og håper det går bra denne gangen hadde nemlig SA 5-6 nov
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. november 2009 #29 Skrevet 25. november 2009 jeg har ikm 3 des... VIL ta test nååååååååååååååååååå! Svak strek er jo bra tegn det da Gravid-m-nr3???
3barns-mamma <3 Skrevet 25. november 2009 #30 Skrevet 25. november 2009 ja det er jo bra jeg kjenner faktisk at det har festet seg inni der no jeg har akkurat i dette skrivende øyeblikket, ganske kjennbare smerter/sammentrekinger, eller hva jeg skal kalle det, i livmoren.... og med tanke på at jeg er bare 5-6 dpo, og egget har vært festet i ca 2-3 dager, så er det ikke rart jeg fikk så svak test men den var positiv, nå må jeg bare vente til jeg får ny test i posten på fredag håper da at den er blitt en smule sterkere jeg har ikm 5 des
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 25. november 2009 #31 Skrevet 25. november 2009 ikm 5?? så da kan jeg kanskje ta en bitteliten test på fredag?
3barns-mamma <3 Skrevet 25. november 2009 #32 Skrevet 25. november 2009 visst du tar cb+ så kan du få positiv ganske tidlig. Det står jo at de har en følsomhet på 25mlu, men jeg har fått positiv i dag og jeg har nettopp begynt å produsere hcg tydeligvis:p og jeg har opplevd dette flere ganger før, tidlig positiv med cb+ mens neg med andre typer, spes de billigstrimlene fra billig tester...... føler du at noe er på gang?? synes du er sterk som klarer la være å teste jeg hadde ikke klart å ha en test liggende uten å bruke den:p hehe.....
sessanFØDEKLAR ! Skrevet 26. november 2009 #33 Skrevet 26. november 2009 jeg har ingen tester her hjemme, derfor jeg er såååå flink. Men lurer på om jeg skal ta en i morgen tidlig. Bare sånn for å se =) Skal jo på julebord... hehe... Hatt mensenmurringer siden jeg hadde el... Litt rart? Pluss at jeg har ømme bryster. men det har jeg hatt dem siste gangene selvom jeg ikke har vært gravid da.
Luna har født. Skrevet 26. november 2009 #34 Skrevet 26. november 2009 Jeg henger meg på her. IKM ca 7 des. Mulig 8-9 des. Er litt usikker på denne EL. Har allerede murringer i magen, men det hadde jeg mye av før forrige mens også. Det er litt nytt etter at jeg tok ut spiralen. Kan for bli lurt til å tro at en er gravid da Håper det er tidlig tegn, men tror jammen ikke det. Her var det ikke noe stress med sex rundt EL, fordi vi føler ikke at dette er noe vi skal jobbe veldig hardt med. Tar det som det kommer liksom. Likevel er jeg litt arg nå fordi jeg tror løpet er kjørt denne mnd. Sex 5,3 og 2 dager før EL . (her går vi i detaljer gitt..hehe...blir litt revet med på disse sidene..) Nå håper jeg uansett noen spreke røvere har overlevd inne der i 2-3 dager.. må le av meg selv nå... Vel, bli spennende å se jenter Lykke til alle sammen.
Håpefull31 Skrevet 26. november 2009 #35 Skrevet 26. november 2009 Jeg venter mens den 4 des, håper ikke den kommer altså, godt å ha noen her inne i samme situasjon.
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 26. november 2009 #36 Skrevet 26. november 2009 Blir spennende dette her!! Jeg er 2dpo i dag! Har jo div symptomer allerede!! Syntes det er litt rart men håper det er graviditetssymptomer:) Tiden mot prøvingen går så utrolig sent!!! Skulle ønske jeg kunne testet i morgen!! Kan jo alltids det men ikke mye vits såå lenge før ikm!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå