Gå til innhold

Noen andre med ikm 5 desember eller rundt der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mensen igjen i dag, så da blir neste ikm 5 desember, håper det klaffer denne gangen, ønsker så sterkt å bli gravid nå.....

Noen som vil slå følge?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig du fikk mensen :( jeg fikk tr på fredag, og har 29 dagers syklus så etter planen har jeg ikm 5.des :) kjenner jeg blir nervøs allerede ;) da satser vi på ikm med stor I :)

Skrevet

Jeg har IKM 2. desember. Begynner på 1 pp. denne måneden:-) Er kjempespent:-) Lykke til alle sammen:-)

Skrevet

jeg har ikm 3 des,7pp:-)

Skrevet

Jeg har ikm 7 desember :)

Siste mensdagen i morgen forhåpentligvis :) så er det full gang :)

Lykke til denne pp!!!

Skrevet

ikm 1 el. 2 her. Nå er det bare deilig å være ferdig med tr, kan ikke huske at jeg har hatt slike kraftige blødninger før :| så ppillene er tydeligvis ganske kjekke slikt sett ..

Skrevet

Hei :) Henger meg på her, med IKM 3. eller 4. desember. Ønsket er sååå sterkt, haaater å få mensen :(

Lykke til, alle sammen!

Skrevet

dette er min 5 pp, så håper det klaffer denne gangen...Jeg blir så lei meg hver gang mensen dukker opp....

Med dattera jeg har, gikk det på 1 pp

Skrevet

Det kommer litt an på når jeg får el, men ut i fra siste mens tror jeg ikm er 5, 6 el 7. desember. Noe ustabil syklus da, men jeg fikk mens nøyaktig 14 dager etter el sist. Skal begynne testingen etter el neste helg.. :) Gleder meg.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Håper vi alle blir gravide i denne pp......Lykke til.

Skrevet

jaa håper vi alle får en fin førjulspresang!!! det hadde vært noe :) :) :) :) :) :)

jeg pleier å bruke el- tester, men denne måneden skal vi ikke være så konsentrert om akkurat de dagene, kanskje mer prøve jevnt de dagene rundt el... allerede begynt å grue meg til tiden mellom el og ikm jeg, innbiller meg alt og håper og "tror", men egentlig er jeg jo bare så nervøs..

• 2 uker senere...
Skrevet

hei! Hvordan går det med dere jenter??

Nå er vel el forbi hos de fleste!

Noen som merker noe anderledes med kroppen osv?? :)

Skrevet

Haha, ja, dum(?) som jeg er går jeg og kjenner på litt tegn. Trøtt, kvam til tider, ting smaker rart, stikkinger i magen, smerter i korsrygg, metallsmak i munnen, kjenner masse lukter... Men - vet av erfaring at jeg er veeeldig flink til å innbille meg ting :=

Skrevet

stikkinger i magen har jeg akkurat i dette sekund!!

Har hatt det i noen minutter nå!

Kvalme osv kan jeg ikke si noe på fordi jeg har vært syk i 10 dager nå! Og da har symptomen vært; Kvalm, trøtt, slapp, hodepine, tett nese, sår hals, svimmel! (tror det er svinet som har vært på besøk! Heller svinet i 2 uker enn tanta på 9 mnd :P )

Og til vanlig har jeg for tiden litt ryggproblemer, så korsryggen kan jeg heller ikke tenke noe på! :)

MEN! Ømme nipler og stikking i venstre side på magen pleier jeg ikke å ha :) Jeg tror jeg liker det hehe :D

Har du ikm uke 49 eller 50?

Skrevet

Kanskje dumt spørsmål men hva er IKM ?

Kan stortsett alle dem andre forkortelsene men ikke ikm..

Skrevet

innkommende mens eller ikke kommende mens!

Noe sånt :)

Måtte spørre om det jeg og da jeg begynte her inne :)

men hvis du ser den tipslista som skal ligge på side 1, der står det myyye informasjon! :) Nesten litt for mye informasjon hehe :)

Skrevet

Så jeg har ikm Mandag 7 desember i uke 50 :)

Da håper jeg at mensen IKKE kommer :D:D

Har så lyst til å være gravid nå :):)

Skrevet

Kjenner ikke noen tegn ennå, men denne ganger prøver jeg å slappe litt mer av og ikke tenke så mye på det, ikke at det er lett men.... eneste er at jeg har hatt litt vondt i magen, men det kan jo komme av noe anna og.....denne gangen skal jeg vente med å teste til den 5 desember, sist begynte jeg ei uke før og testet hver dag fram til jeg fikk tanta....

Skrevet

Dette er min 1pp så kommer sikkert til å svi av noen tester før.. Men må prøve å holde meg til 5 desember! Da skal jeg på julebord og håper jeg har positiv test da sånn at jeg ikke kan drikke .) Jeg har ikke ikm før 7 des, men vil ikke drikke hvis jeg kan være gravid :)

Går sikkert en del penger i lengden på el og g tester hvis man er testoman!! Håper det klaffer denne mnd!!!

Skrevet

Oki.. :) Takker for svar Superteam 1pp nov.09 :)

Skrevet

Null problem :) Lykke til med prøvinga! :D

Skrevet

jeg har symptomer, som faktisk kom 3 dager etter el. og det er HALSBRANN..... masse om kvelden, og det er helt forferdelig, jeg har aldri halsbrann utenom når jeg har vært gravid :P og vondt i korsryggen, spes når jeg bøyer meg ned. og tisser oftere, og er oftere sulten :)

er så utrolig irriterende å merke symptomer så leeeenge før man kan teste :P da blir jo dagene til uker :P vil at dagene skal gå foooooooort :) hehe

Skrevet

Oi! Du hadde mange symptomer tidlig!

Eneste jeg har merket er veldig ømme nipler! Men jeg syntes det kom litt mystisk tidlig med det da! Så håper det kommer noen graviditetssymptomer neste uke! :) Da er det jo ikke såå lenge igjen til ikm!! Lenge nok men.. Tiden går jo.. omsider.. :)

Får jo håpe på positive tester da :)

Jeg skal teste meg 5 des pga julebord på kvelden 5 des! selv om jeg har ikm 7 des :)

Skrevet

Jeg har ikm 6.des. Har ingen symptomer på noe spire, men håpet er der sterkere enn noen gang =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...