Gå til innhold

huff disse hormonene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...har hatt kansje tidenes værste dag, sitter bare å gråter og å gråter.

Startet ganske bra med en ok morgen, så drar jeg på jobb for å jobbe max to timer (er sykemeldt delt), der har sjefen bare en liten ting jeg må ordne før jeg drar hjem...ja jøss hjemme kl 16 00...da skulle jeg liksom lage den beste middagen til mine søte små og meg siden pappa i huset er på jobb, men nei det ble det jo selvfølgelig ikke tid til så vi kastet i oss en brødskive før håndballtreninga, er trener for mine små så det kunne vi jo ikke kutte...da vi skulle kjøre hjem klarer jeg å knekke nøkkelen i døra på bilen...ja og det er jo selvfølgelig den eneste nøkkelen jeg har til den bilen...

Ble kjørt hjem av ei anna mor og nå sitter jeg her uten mat i huset til kvelds...ja bortsett fra det vi skulle ha til middag og det er jo ikke tid til nå for nå er det lekser og legging som har fokus...altså blir det knekkebrød til kvelds...

Det som liksom velter hele lasset er at jeg har bursdag i dag, og det er jo ingen stor sak, men når alle sender hyggelige hilsninger så tar bare hormonene over og jeg bare gråter...huff til og med min yngste datter gråter da ho synes synd på stakkars mamma som ikke har hatt noen fin bursdag...

huff når jeg leser dette så ser jeg jo at det er jo ikke synd i meg...det er bare fult av hormoner....phu må nesten le litt av meg selv her jeg sitter å synes synd på meg selv...jaja fikk jo tømt meg iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...