~Mirabell&Knerten~ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Jeg har sett på noen innbydelser at det er foreldrene som ofte inviterer til bryllup, men hvor vanlig er det? Og er det da de som faktisk laget innbydelsene? For meg blir det litt rart om det skal stå deres navn, for sålangt i planleggingen er ikke de med på noe. Det er jo VI som planlegger bryllupet og betaler for det. Så, hvor vanlig er det egentlig? Og er det bare for syns skyld eller ligger det noe mer bak?
sol2002 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Vi kommer ikke til å ha med foreldrene våres navn i invitasjonene tror jeg, har ikke funnet helt ut hvordan vi skal gjøre det. Vi skal ha bryllupet på en litt spesiell plass som nesten ingen av gjestene vet om, så vi vurdere faktiskt å lage et slags lite reisebrev med invitasjonene i å sende ut, på coveret vil der stå de viktige datoene og klokkeslettene.
blockarella Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Tror det med at foreldrene inviterer er hvis de betaler for bryllupet, såvidt jeg har forstått i hvert fall... :-) Sålenge dere betaler selv, er det nok ingen grunn til å ha foreldres navn på invitasjonen... :-)
Gjøkeredet③ Skrevet 13. november 2009 #4 Skrevet 13. november 2009 Det stemmer det at foreldrene inviterer til bryllupet hvis de betaler for det. Vi betaler for vårt eget bryllup, og derfor inviterer vi selv til bryllup:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå