Gå til innhold

Lager dere pakkekalender til barn på rundt 1 år....?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nix. Første året var han 3 år...

Skrevet

Nei, lager ikke ren pakkekalender til henne. Men siden storebror på 3.5 får har jeg noen smågaver på lur til henne også. Hun får da ikke hver dag, men hver andre eller tredje ca.

Skrevet

Det blir en selvfølge her i huset med 4 storesøsken.

Skrevet

Nei- men han på 3 får.

Skrevet

nei har ikke ofret det en tanke engang iår, hun blir 1 rett over nyttår, har ikke planer om å hadde det før julen rett før hun blir 3 år. Prøve å drøye det lengst mulig.

Skrevet

Her har ungene fått fra di var "bitte små" . Så både 3 åringen , 2 åringen og han på 2,5 mnd ( til Jul) får..

Men det er vel fordi mammaen er litt over middels glad i jula og pakker ;) he he

Skrevet

Ja:)

Og hun fikk i fjor og - selv om hun ikke ble født før i desember:)

Jeg kjøper halvparten av gavene og mormor kjøper andre halvpart - også er det mest ting hun trenger da:)

Og ja, jeg eeeelsker jul og pakker jeg og;)

Skrevet

Fikk telefon fra svigermor her en dag:

Svigermor: ja, nå er adventskalenderen snart ferdig!!

Jeg: adventskalenderen...?

Svigermor: Ja, jenta MÅ jo ha adventskalender!!

Jeg: å?

Svigermor: Jeg har kjøpt nesten alle pakkene nå, mangler bare noen!

Jeg: jaha..

Svigermor: Det går greit med seigmenn i kalenderen ja??

Så det ser ut til at det blir kalender her i år ja, men hadde det vært opp til meg hadde det ikke blitt noe av det! Ser ikke poenget i å ha kalender til så små barn (jenta er 14 mnd), hun skjønner det jo ikke uansett...

Skrevet

vesla fikk ikke i fjor, da var hun 10 mnd. Hadde noen rosinpakker i skapet som hun fikk innimellom når broren fikk sjokolade. I år er mine barn nesten 2 år og 4 år, og de skal få begge to :)

Skrevet

Solstrålen min ;

mellomste her er født i august 07, og var da ca like stor som di er nå til jul i fjord..

Å jeg skal love deg att di forstår det jo... Det første han gjorde var å løpe inn der kalenderen hang når han kom hjem fra bhg.

Å merkelig nok forstod han også att det var slutt når det var tomt for pakker , og att det bare var en pakke vær dag...

Men om det er nødvendig er jo en annen sak ;)

Skrevet

Hehe... Ja, okej da.. Hun har allerede skjønt hvor vi har gjemt Tom og Jerry-kjeksa, så det skal vel ikke så mye til før hun skjønner det med pakkene heller...:P

Men nødvendig er det som du sier absolutt ikke..:)

Skrevet

I utgangspunktet nei men storebror på 2 1/2 år skal få, mulig han synes det er synd på lillebror som ikke får :-) tenker da i såfall at jeg kjøper noe han trenger så kan han få en av og til.

Skrevet

Gjorde det i fjor ja, da var Leah 1 år og 4 mnd:) Fikk en kjeks mandag-fredag, en kindersjokolade lørdag og en liten rosineske på søndager :)

Skrevet

Nei

Skrevet

I og med at eldste på snart 3 skal få, må hun på 16 mnd og få, for hun vet veldig godt at det storebror får, det skal hun også ha :)

Skrevet

Jenta mi bir 1 år lillejulaften, og her skal det lages pakkekalender. Jeg kjøper en pakke med treklosser fra Brio i ulike farger. Det er 50 klosser i pakken, og det følger med en nylonpose til å samle klossene i. Jeg skal pakke inn 2-3 klosser hver dag slik at vi kan bygge mer og mer og høyere og høyere frem til julaften :D

Skrevet

I fjor var hun 7 mnd og herja rundt med en crappy sjokoladekalender fra lindex (fikk ikke sjokoladene selvsagt, bare ødelegge lukene..) så i år skal hun få en skikkelig pakkekalender med en salig blanding av smågaver og koselige førjulsopplevelser :)

Skrevet

jeg tenker å gjøre samme som Tale30 bare at jeg skal ha duplo klosser.

Han ser jo at storebror får, så det blir vel litt stas med egne pakker.

Og jeg er forresten også over gjennomsnittelig glad i jul da:-))

Skrevet

mini me blir 11 md i slutten av desember å han kommer til å få pakke kalender :D har tenkt til å kjøpe inn duplo for å pakke inn, men etter å ha lest denne tråden kommer det nok til å bli noen rosin esker også gitt:D

Skrevet

Ja, det har jeg gjort til hun eldste og gjør det også til han som er 1 år nå

Skrevet

nei hun får første gang i år og hun blir 2 år i begynnelsen av desember.

tror ikke det brydde henne at storebror fikk kalender i fjor men ikke hun. men tror sjokolade kalenderen får vente til neste år.

Skrevet

Ja, siden storesøstrene får. Minstejenta får en ny smokk hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...