Gå til innhold

jævla svineinfluensa hysteriet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke å befinne meg i Norge og all hysteriet, folk løper for å få vaksine og hele familien min propper i seg tamiflu nå som de har fått litt vondt i halsen, og stemingen er bare fæl! Jeg orker ikke å ha det sånn hele vinteren, lese aviser kan jeg jo ikke for da blir jeg bare engstelig og nervøs for å gå ut, når først sier en kommunelege at alle skal isolere seg og i det neste får vi anbefaling om å gå med munnbind, så er ikke det så farlig om de friske ikke får vaksine og bare de syke, i det neste øyeblikket er det farlig å være ung da kan man dø av svineinfluensa.. Media får det til å virke som folk dør som fluer her i Norge. Rart de ikke er like hysteriske i England, der folk faktisk lever livet sine normalt uten medier som får folk til å hyle av skrekk når noen hoster på bussen.

Jeg er dritlei, kanskje jeg reiser bort for vinteren og kommer hjem igjen når Norge har roet seg litt ned!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig. Nå har samboern min blitt hjernevaska av media og mener jeg ikke burde ta buss med ungen pga influensaen som pågår, dog heller ikke gå i byen blant folk for der kan det være maange syke for da kan man DØ! Herregud. Da kan man jo ikke gå i butikken heller, man bør heller bare låse seg hjemme og ikke gå ut før smitten er over. Det media driver med er nesten skremsels propaganda. Alle snakker om det. Avisene og nettavisene, tekst tv skriver om det hver dag. Hos friøsren fikk jeg spm om vi skulle vaskinere oss da hun sto å klipte meg. Må ALLE snakke om det? Jeg er så jææævla lei. Selvfølgelig er det kjempetrist at det er folk som har dødd av det, men man kan da ikke gå rundt å tenke på sånt hver dag? Man blir jo gal tilslutt!

Skrevet

Jeg er også drittlei hysteriet. Man skulle tro svartedauen hadde blomstret opp igjen, sånn som media holder på.

Mamma ringer meg flere ganger i uken, annenhver for å be meg vaksinere meg og annenhver for å si at vaksinen kan skade fosteret, avhengig av hva hun hadde lest sist.

Til slutt måtte jeg be henne holde kjeft om vaksine og influensa ellers blir jeg gaaaaaal.

"Jeg synes det er litt varmt i stua, kan det vare svineinfluensa? Bør jeg ta tamiflu?"

Skrevet

Enig! Kjempeenig! Nå må de snart ta til vettet.

Skrevet

Jeg har hatt influensaen, og kan innrømme at den var litt tøffere enn hva jeg trodde, som gøygravid, MEN for all del, det går jo helst bra med de fleste! Men Gud jaaa så lei vi er av all hysteriet!! Man blir ikke mindre redd og bekymra av det.. Det kan jo ikke være bra for babyen det heller?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...