Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Min lille tuppe har lagt seg, men hun ligger enda å maser! Virkelig maser! ua-ua-ua-ua-ua-ua-uuuaa, ua-ua-ua-ua-ua-ua-uuuuaa... Hun er snart 6mnd, lurer på om det er tennene? Hun har klødd litt, går i perioder, men når jeg kjente idag var det nesten som om det er flere som kommer igjennom snart, helt anderledes enn før. Hun har fått grøt, badet osv. Etter bading setter jeg meg inn på rommet hennes å ammer. Hun tømte nesten begge brystene, som er vanlig på kvelden for tiden. Hun pleier å sovne som en stein kl 19 senest.. Var inne å prøvde å gi henne mere mat, men nei. Hun sovnet på fanget, men våknet når jeg la hun ned, og hun maaaser.. Vet at hun er dautrøtt.. Noen med erfaring? Mens jeg venter på svar går jeg ikke å smører litt dentanox
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 kanskje bare la hun ligge og mase litt selv...? til hun sovner..? det er jo ikke farlig,for det erjo ikke SKRIK det er snakk om. Det måtte jeg gjøre med Lille sjef her i huset... kan ikke gå inn etter leggetid hvis han våkner osv, for da blir det mye mye verre... må bare la han styre greia selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå