Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2752787.ece
Anna Anka Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Huff.....Ja det skjedde nesten meg da jeg var liten. Jeg sov ute.... mamma løftet baggen og satt den i bilen....kjørte 1 time eller 2 og da hun stoppet å så til meg la en stor katt rundt hele ansiktet mitt....bare nesetippet var synlig....heldigvis.
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Å fy... får helt vondt inni meg. Hater at det skjer noe med små
Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Det er kjempeskummelt med katter når det begynner å bli kaldt ute. De smyger seg gjerne inn der det er vamt ((
Patetica fåkksi Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Men i følge Dib er man hysterisk om man aldri ville latt ungen sove ute alene.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. november 2009 Nei, er vel ingen grunn til å la barna sove inne. Men man må heller ta sine forholdsregler slik at sånne ting ikke skjer. Ha babycall i vogna, se til barna med jevne mellomrom, sørge for at det som legges foran åpningen på vogna ikke kan klare å slippe kattene inn i vogna osv osv
therehag Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 kan man ikke bare sette på kattenett/insektsnett? eller hjelper ikke det?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Jo, det hjelper sikkert det. Men om man ikke er vant til katter er det jo ikke sikkert en tenker over at katter er som varmesøkende missiler når det begynner å bli kaldt på bakken Stakkars foreldre, grusomt at slikt skal skje!
prekæs Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Jeg mener at babycall i vogna ikke hjelper og gir falsk trygghet. En katt er bortimot umulig å høre, og tipper at hvis den legger seg oppe på ett lite spebarn kan barnet bli kvalt uten at man hører en lyd.
Brillefint - Jadda! Skrevet 9. november 2009 #10 Skrevet 9. november 2009 Jeg svarte vel ganske krasst på et innlegg tidligere om å la barnet sove ute (at det er hysteri og ikke tøre la ungen sove ute i vogn). Men man må jo selvfølgelig gjøre noen elementære ting: 1. Myggnetting/kattenett og 2. Babycall og 3. Man ser etter ungen om den står slik til at katter har tilgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå