hol(L)y COW Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Dersom du har vært til ultralyd og vet (Bi-parietal-diameter) og FL (femur length) kan du sjekke termindatoen din her. Du må presisere hvilket trimester målene er ifra. http://www.nsfm.no/esnurra/0.php Skal visstnok gi en mer nøyaktig termindato fordi den er basert på UL undersøkelser og faktiske fødsler. Min termin ble 1,5 uke senere enn "min egen" (Jeg er bombesikker!) og 1 uke senere enn den jeg fikk på ultralydsundersøkelsen. EWWW....! Tar den med en klype salt ....fordi jeg uansett har planlagt at magetrollet skal komme tre uker FØR påske, og ikke midt i
HeidiL Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 oppgav målene fra ordinær ultralyd og i følge BPD stemmer ultralyd-terminen som er 15/01/10.. men dersom jeg valgte FL som hovedmål så ble resultatet 10/01/10 som er mensterminen ) he he... lurer jammen på når hun finner på å komme ) spennende!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Måtte prøve dette:) Har menstermin 26. november UL termin 28. november Prøvde denne nå, og fikk termin 26. november ut fra de målene på UL-arket. Spennende å se:) Hadde egentlig bestilt mini i helgen, men han ser ikke ut til å være helt klar enda! Hadde masse kynnere (modningsrier muligens) torsdag og fredag, men ga seg helt på lørdag. Så er får man bare vente å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå