Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 som forventer at man slipper alt umidelbart for å hjelpe de når de mener de trenger det,og er man så uheldig at det ikke passer en gang så blir de spydige og sure. Men prøv å spør de om en tjeneste....nei de er jo så slitne,og det må vi jo forstå. (snakk om en tjeneste som hadde tatt de 5 min) Heretter får de også klare seg selv, for jeg er jo sååå sliten må vite Ahhhh godt med en liten utblåsning!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå