Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=19390799&sid=xz6fdax_M2S834332 var rimelig ...
Tommage♀♂ Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Helt greit, men alt for lavt under taket. Hadde fått klaustrofobi. Og rimelig var det hvertfall ikke, det var jo ganske lite! Men så er det vel en annen prisklasse her enn nærmere Bergen da...
<3 Legoland <3 Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg syns det var kjempe koselig jeg
pitbull Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 kjempefint=) litt lite bad, men flott ellers, stort fint kjøkken:D
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Bytt ut vinduene med sånne "kors"-vindu, og du har et nydelig hus! (Hater H-vinduer, vitner om smakløse og fantasiløse mennesker!)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Helt greit og søtt. Bra pris. Men etter min smak var det veldig billig lagt. Alt var fake, laminat, belegg... ikke lagt så mye kvalitet inn her nei
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Jeg synes også det så greit ut. Er det billige laminatgulv, er det jo bare å skifte om dere har penger til det. (Det vil jo også heve verdien på huset.) (jeg ville også ha skiftet skapknotter på kjøkkenet dog, men det er bare en smakssak )
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #9 Skrevet 9. november 2009 Ja, ville også skiftet knotter på skapene og malt flisene på kjøkkenet HI
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #11 Skrevet 9. november 2009 Synes det var kjempefint jeg, fin utsikt også Koselig utad.. Badet og kjøkkenet var stilig. Liker godt det laminatbelegget i gangen, hadde akkurat likt der vi bodde før og det viste ingenting på det, lett å holde fint. Fordelen med laminat er jo at du slipper gammel hakkete parkett:) Det er jo enkelt å skifte også hvis dere ønsker det, eller dere kan legge parkett etterhvert om det er ønskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå