Gå til innhold

Bekkenløsning :-(


Erlinda

Anbefalte innlegg

Hei.

Tenkte det var nok med hodepine, svimmel, kvalme med brekninger og tretthet, men nei da. Nå går jeg som ei and her med full bekkenløning. Dette er ikke godt nei :-( Kvier meg for å sitte ,kvier meg for å gå osv. Hadde litt bekkenløsning med 2 av de andre barna (3 stk) men ikke på nært så vondt og ille som dette :-( De forrige gangene jeg hadde det, var det ikke så ille og det stagnerte de gangene. Er i uke 20 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har slit med bekkenløsning siden uke 15. Har aktiv sykemelding for da kan jeg gjøre det jeg klarer og orker på jobb. I dag har jeg gått rundt som ei and og ikke gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe seg MBT sko???????? Disse hjelper! Slet jeg også, men med MBT- sko, er jeg helt som vanlig! Ingen problemer å være i jobb! Bedre å betale for noen ordentlige sko enn å være sykemeldt. Synes leger sykemelder folk altfor lett!

 

Lykketil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er nok de legene som sykmelder for tidlig ja, men når man kvier seg for å stå opp fra der man sitter for så å gå på do, synes jeg nok at det er med det rette. Jeg skulle vel vært på jobb og gått trappene der hver gang jeg skulle hentet ett par sko som kunden skulle trenge i den størrelsen hun/han bruker.....Det er ikke bare få ganger i løpet av dagen. Og de skoene jeg bruker er noe av det beste man kan ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det hjelper med å gå med MBT sko så tror jeg ikke det er bekkenløsning du sliter med,men bekken smerter.Det er ganske stor forskjell! Ingen sko i verden kunne tatt vekk smertene ved skikkelig bekkenløsning.Har det for andre gang så vet litt hvor smertefult det kan være.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...