Gå til innhold

noen februarbabyer i tromsø???


natalie88

Anbefalte innlegg

venter min baby midt i bebruar å vil gjerne komme i kontakt med andre kommende mødre med ca lik termin. Er ganske ny her inne å skjønner egentlig ikke så veldig mye ennå. Men ser at det arrangeres en del bim treff å tenkte dermed at det kunne være en fin måte å komme i kontakt med andre gravide på å ikke minst etter fødsel:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :-) jeg skal ha i februar og bor i tromsø. :-) jeg er også ny, så skjønner ingenting her :-P jeg skal ha i begynnelsen av februar. :-) var det virkelig ingen flere i tromsø som skal ha i ferbruar? :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) Har termin 16.februar å bor i Tromsø! Førstegangs å sykt utålmodig! Går det bra med dere da? Store og runde regner jeg med:) Her har egentlig magen akkurat ankommet, i en voldsom fart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott, endelig noen svar!:) ja her har magen kommet i full fart den siste tiden men er egentlig ikke så veldig stor ennå. vi venter gutt foresten;) og dere venter?? d går bra her, formen er bra, jobber 50%. Det har jeg også gjort de siste par ukene, merker at d begynner å bli ganske tungt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22 februar og bor i Tromsø. Er og intresert i å komme i kontakt med andre og spesielt artig er det jo hvis vi får rundt samme tid:) Kanskje vi kunne satt opp eget treff etter hvert? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

treff ville vært kjempekoselig! e ganske ung selv, 21 og har derfor ikke magne veninner i min situasjon:) noen andre som kunne vært intresserte?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...