Gå til innhold

Menn som promper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Promper mennene deres?

Jeg og sambo var venner i tre år uten at jeg hørte den minste lyd fra rompa hans. Så ble vi kjærester, og siden den gang er det stadige utbrudd som han påstår at han ikke greier å holde igjen, FOR noe vrøvl.

Broren hans også holder på på samme viset. Jeg gidder ikke å hisse meg så veldig opp over det, men jeg lurer på hvor vanlig dette er? Han promper aldri når vi er ute blant folk, men hvis vi har besøk av familien hans, har han inen hemninger, æsj.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gjør det sammen med meg ja, er som regel er regn på at de føler seg trygg på deg dette.å det er jo bra er det ikke?

Skrevet

Holder man inne en eneste fis får man luft i magen i to-tre dager. Du vil vel ikke at kjæresten din skal gå i evigheten med luftsmerter?

Skrevet

Det gjør vi begge. Mest meg:o)

Jeg har en tarmsykdom.

Skrevet

Det er vel snakk om at man kan gå litt til side for å gjøre slike ting? Jeg synes det er direkte kvalmt å puste inn andre menneskers tarmgass. Greit nok at man ikke skal holde seg til man får knip (tull at man får luft i magen i dagevis av å holde igjen litt!), men det er ok å knipe litt til man har kommet ut av rommet.

Ikke HI

Skrevet

Jeg med tarmsykdommen får faktisk helt utrolig vondt om jeg holder igjen.

Og er jeg ute blandt folk og ikke kan gjøre det har jeg vondt i minst ett døgn etterpå.

Skrevet

Har man en sykdom, så greit nok. Men det er vel ikke det i eksempelet til HI? Dersom man er frisk, synes jeg det er respektløst å utsette andre for dunstene fra ens eget indre. Jeg brekker meg av skikkelig prompelukt.

Skrevet

Å prompe er noe man gjør på do, når man er alene eller er ute i friluft!! Det er rett og slett respektløst å gjøre det med andre i rommet.

Jeg har aldri prompet uten å være på do, og får det faktisk ikke til dersom jeg vil utenom dette heller. Har prøvd ute et par ganger. Har sikkert fått en ubevisst sperre siden det er så unaturlig for meg. Jeg har ikke noe problemer med luft i magen, så at du får luft i magen av å holde tilbake er bare tull!

Samboeren min, og hans familie promper når de må og jeg føler meg faktisk veldig utilpass når noen av dem gjør det. Min samboer får IKKE lov til å prompe når jeg er til stede. Det var noe jeg sa klart ifra så fort vi ble sammen... Æsj!

Skrevet

Ja det gjør han, og det gjør jeg også.

Skrevet

"Jeg og sambo var venner i tre år uten at jeg hørte den minste lyd fra rompa hans. Så ble vi kjærester, og siden den gang er det stadige utbrudd som han påstår at han ikke greier å holde igjen, FOR noe vrøvl."

Nøyaktig det samme skjedde med mannen min. Jeg ble tydeligvis tatt inn i "atmosfæren for fri promp", og denne er det umulig å komme seg ut av.

Skrevet

Ikke i de sekundene det tar å gå ut av rommet, Småsporvinj. Fyrer du løs uansett hvor du er, på jobb, i butikken, hos venner, i barnehagen, under en vielse i kirken...? Det synes jeg i såfall tyder på manglende sosiale antenner!

Skrevet

HI her.

Hehe, vi deler skjebne med andre ord. Sambo syntes det er litt morsomt å fise også. Han gjør liksom et nummer utav det når han promper, for i neste øyeblikk å påstå at han ikke syntes det er noe stas. Pøh.

Mannehumor.

Skrevet

Hehe, ikke slikt ment :)

Men avorlig talt, mener du at det er ok å prompe i alle sammenhenger? At man aldri skal holde igjen? Jeg kniper igjen ganske ofte, og har aldri opplevd noe som tyder på at det er skadelig. Venter med å slippe luft til jeg er alene.

Skrevet

Nei, men jeg syns det burde være en menneskerett å få prompe i sin egen stue dersom man ønsker det;)

Skrevet

Tydelig at du ikke er plaget noe særlig med luft i magen. Enkelte dager har jeg ganske mye luft etter å ha holdt meg hele dagen på jobb. Skikkelig stress å reise seg fra sofaen og gå en annen plass femten ganger i løpet av en kveld! Glad jeg har en mann jeg kan fise sammen med jeg:)

Skrevet

Ja, i og for seg - men ikke med andre menensker tilstede. Er vel like mye en menneskerett å kunne oppholde seg i sin egen stue uten å måtte trekke inn andres tarmgass? Er da bare å ta en kjapp tur ut av rommet?

Skrevet

Næss da, tarmgass er fint, herlig med en liten rus i hverdagen.

Skrevet

Vel vel, da er vi nok grunnleggende uenige ;)

Skrevet

Sambo promper og raper uhemmet i trygge sammenhenger sånn som hjemme eller hos moren sin, men aldri ute blant folk og aldri om vi har besøk hjemme av andre enn de aller nærmeste venner og familie som bare VET at han er slik, he he.

Jeg promper også fritt hjemme, men kun når det er oss to sammen og jeg sier alltid "sorry" etterpå.

Men hadde jeg ikke kunnet sluppet en promp i ny og ne hjemme så hadde jeg slitt altså! Gjerne mye luft når jeg legger meg, og jeg kan jo ikke stå opp og gå ut av rommet hver gang jeg må fjerte. Da hadde det ikke blitt mye søvn på meg gitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...