trebarnsmammaen Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 ...noen som vet om det blir bivirkninger for babyen? Skal ta vaksinen i morgen og vil være forberedt...
ApriIbaby Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg fullammer og er vaksinert. babyen var ganske urolig natten etter, men det tror jeg var tilfeldig og pga tenner. Kan ikke forstå hvordan det kan påviirke babyen
heleneogde2gutta Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Tror ikke det kan være aktuelt med noen bivirkninger for babyen. Men forbered deg selv på litt redusert form!
trebarnsmammaen Skrevet 9. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2009 Ja, er spent! Har hørt om alt fra sterke influensasymptomer til litt vondt i armen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå