Gå til innhold

Hvorfor er hun sånn mot meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med kusinen min,hun har forsåvidt vært sånn mot meg i hvertfall 15 år. Hun har alltid et eller annet negativt og komme med eller hakking på meg.

Har maaange eksempler,kan jo skrive noen.

-Standard kommentar fra henne når vi skal i bursdager,familiemiddager ol. er : skal du ha på deg det?! Når jeg var gravid,var hun helt ekstrem på det

-Håret mitt er alltid slitt og stygt,og trengs alltid og klippes i følge henne,selvom jeg har vært hos frisøren to dager før.

-Hun kommenterer alltid hvordan jeg sitter og går,at jeg må rette meg opp og gud vet hva hun kan pirke på. Spesielt når jeg hadde krafitg bekkenløsning i svangerskaper,hakket hun konstant på hvordan jeg satt/sto.

-Var med henne på middag med vennegjengen hennes. Litt utpå kvelden sa hun høyt ut til alle:kusinen min liker og vise seg frem skjønner dere,og begynte og kneppe igjen skjorten min! Hadde sånn penskjorte,som skal være åpen i halsen.

Dette er bare et få av utallige eksempler jeg kunne kommet med.

Jeg svarer henne alltid skarpt tilbake,og lar henne ikke overkjøre meg,men det hjelper svært lite. Blir sint og overser henne og,men det har tydeligvis ingen virkning.

Jeg syns det er synd,for hun er også veldig grei og jeg er jo glad i henne.

Vi er en liten familie og alle har et nært forhold. Men vi er voksne mennensker,og man behandler ikke folk sånn. Det er kun meg som får "gjennomgå"

Hvorfor tror dere hun er sånn? Og forslag til hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett deg ned og snakk skikkelig ut med henne

Skrevet

Hun vrirker sjalu. Huff, vet ikke hva du kan gjøre, annet en å ta igjen. evt be henne holde kjeft.

Skrevet

oioi, hun virker som hun er dødsmisunnelig på deg.

Skrevet

Jeg synes også hun virker sjalu... Hadde jeg hatt en kusine som oppførte seg slik ville jeg ikke vært så mye med henne. Familie eller ikke...

Skrevet

Jeg har ofte sagt ting som : "er det noe mer" "har du mer og klage på" "hvorfor hakker du alltid på et eller annet" men det er liksom ikke noe svar og få.

Jeg syns egentlig ikke hun har noe grunn til og være sjalu,pen og godt likt jente.

Da jeg jobbet i butikk rakket hun indirekte ned på meg,med fks og fortelle historier og le av kjekkasen i klassen hennes som hadde blitt butikksjef på meny. Og mange lignende eksempler.

Så egentlig er jo hun mye mer vellykket enn meg,bra jobb,stort nytt hus osv.

HI

Skrevet

Syns også hun virker sjalu..ellers så føler hun seg bedre ved og rakke ned på deg.

Utrolig barnslig oppførsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...