Gjest Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Bare en påminnelse som må tas med ujevne mellomrom
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Hvorfor det? Så lenge man skriver i "jobber i BH" så skjønner vel folk hva som menes?
Gjest Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Fordi det har en verdi i seg selv å skrive korrekt, og fordi det ser urkomisk ut.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Og ikke minst ks = keisersnitt KS = kontantstøtt (eller var det motsett)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Jo da, humret jeg også, men bhg er vel ingen offisiell forkortelse som kan regnes som "korrekt" eller ikke? Ei heller KS/ks, som har tusen forklaringer alt etter miljø...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 For det første er ingen av dem "godkjente" forkortelser. For det andre er det svært sjelden man skriver om brystholdere og barnehager i samme innlegg, så de aller fleste klarer å skjønne forskjellen.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Forskjellen er MEGET viktig. Som i setningen: "En god rødstrømpe brenner sin bhg" (eller var det bh?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå