Gå til innhold

Hvor lang tid brukte du på å bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ble vi gravid på 3. pp. Var utrolig utålmodig og glad det klaffet såpass raskt! Er jo så utrolig forskjellig fra par til par dette, og så mye som skal klaffe samtidig. Lykke til! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

med først brukte vi 48 pp med nr to brukte vi 36 pp.er gravid med nr tre nå. denne var ikke planlagt.

Skrevet

8 pp første gang, 3 pp denne :)

Lykke til, ~Månestråle~!!!

Skrevet

førstemann: 1.pp, andre:2.pp og denne gangen: 3pp

Skrevet

pp betyr prøveperiode, Altså, hver mnd man aktivt prøver er en prøveperiode.

Jeg er blitt gravid på 1.pp 4 ganger. Dette er mitt tredje barn. Mistet det første i uke 9-10. Jeg er heldig!

Skrevet

første forsøk denne gangen gitt! hadde bare hatt mensen en gang etter fødsel. forrige gang brukte vi 3-4 mnd tror jeg det var...

Skrevet

Jeg ble gravid på første forsøk, men mistet med en gang (4 uker). Ble gravid igjen i første pp etter det, så jeg har vært heldig:-)

Skrevet

nr 1, 3pp

nr 2, 2pp

nr 3, 3pp

nr 4, 2pp

Så nå er det bare å krysse fingrene for at det går bra med vårt siste tilskudd til familien, og ja dette blir nok siste barnet vår:o)

Skrevet

6 pp her. Er visst ganske normalt men foltes leeenge...

Skrevet

Tusen takk for mange svar og lykkeønskninger :)

Hååååper jeg snart kan høre til her inne!

Ha en fin kveld, alle sammen! :)

Skrevet

Begynte sommer 2008, ble gravis feb 09, mistet i 7. uke. Ventet litt med å prøve etter det. så klaffet det på første forsøk nå :)

Skrevet

har ikke hatt noen pper, alle tre har vært "uhell" dvs med første ble jeg gravid på p-pillen og de to neste så brukte vi ikke prevansjon, så da gikk det osm det gikk :)

håper 3 mann sitter godt i magen nå :)

og lykke til til alle som prøver eller har spire!!

tvi tvi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...