Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Når ble stingene borte? Altså selve tråden? Datt de av, eller ble de absorbert i vevet...?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 De bare forsvant Var ikke så mye der nede og rotet, kan du si, så husker ikke helt hvor lang tid det tok, men et par uker, tipper jeg.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Nøyaktig 14 dager. Hvordan de ble borte vet jeg ikke, men når jeg tenker meg om lå det vel noen stingrester i bindet. All smerte forsvant hvertfall over natta.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Ok Gleder meg sånn til de forsvinner... Ble det "som før..."?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 ok litt over 3 uker til meg... men jeg torde ikke å røre dær nede... nå har det gått 6 uker siden fødsel... og kjenner litt ubehag når jeg skal ''ta i'' på toalettet... hehe... men ellers er alt som før
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Huff.. Jeg fødte for 12 dager siden, og tror at stingene har begynt å gå bort. Lurer på om det er for tidlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå