FruAnette Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Har den siste uka hatt mye kynnere. Ikke likt hver dag, men de dagene jeg har kynnere er det ganske inntenst. De fleste kynnerne er ikke vonde, men litt ubehagelig når magen blir så stram.. Men nå har jeg hatt ett par dager i helga med mens-smerte lignende greier nede i magen (mot symfysen).. Kommet litt blankt slim når jeg har vært på toalettet, men ikke noe blod! Var hos lege idag og tok urinprøve som var negativ, så det er ikke UVI. Kan det være at lillemann har begynt å synke ned i bekkenet og at det er dette jeg kjenner? Syns det kan være ganske ubehagelig/vondt hvis jeg sitter og bøyer meg forover.. Noen som har vært borti lignende? Er bare i uke 29, så vil jo overhodet ikke at det skal nærme seg noe fødsel.. Er sykemeldt 100% fra idag pga dette.. Skal til jordmor neste uke, men usikker på om jeg skal slå meg til ro helt til da... Kan hende jeg bare er litt "nerveturid" for tida, er jo så redd for at noe skal gå galt.. I tillegg er jeg førstegangsgravid, så vet jo ikke helt hvordan ting skal kjennes eller være.. Blir veldig glad for andre råd og erfaringer ) På forhånd takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå