Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei! Lurer på om noen kan hjelpe meg rundt rettigheter om to tette barn. Mitt förste födseslpermisjon av 80% har gått ut 061109. Har nå tatt 5 ukers ferie, og etter det 2 måneder med ulönnet permisjon.Skal föde andre barn 030410.Kan noen hjelpe meg å svare på hvor mye får jeg i födselspenger på andre gang????Takk på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 80% av 80% får du i følge de aller fleste NAV kontor nå etter de nye reglene.
Guttemamma75 Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Om du velger 80% dekning i begge permisjonene stemmer det som anonym sier at du vil få 80% av 80% lønn i den siste permisjonen. Om du vil ha 100% lønn som grunnlag MÅ du gjenoppta arbeidet - i teorien holder det med 1 dags jobbing, men i realiteten tolker forskjellige nav kontor dette litt forskjellig.. Ta kontakt med ditt nav kontor om du lurer på dette...
Beckerelli Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg har nettopp begynt på ny perm, med to tette. Forje gang valgete jeg 80%. Og denne gangen 100%. Jeg får det samme som sist. Har ikke jobbet 1 dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå