Hva skjer'a?♂ Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hva skal jeg ha i? Vil helst ikke satse på sjokolade. Har tenkt på små dyr, men 24 av dem blir litt dyrt...
Kate77 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 De har jo sånne pakker med små dyr i som kan deles opp i mange pakker, så det trenger jo ikke bli så veldig dyrt. Ellers har vi kjøpt noe duplo og delt inn i flere pakker. Har også tenkt å kjøpe småbiler til 10/15 kr stykket. Må være greit med en liten sjokolade på lørdager da.
Neijasså... Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg har kjøpt playmobilkalender til min 2.5-åring på www.playmobilbutikken.no. Hun skal få en kalender med hester og utstyr til disse, mens 4.5-åringen skal få en med pirater. Kostet 169,- per stk.
Ann_ Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hei. Jeg skal også ha pakke kalender. Når jeg var på Panduro her om dagen så kom jeg på at mange av disse tingene kan pyttes i kalenderen. Perler, glitterlim, stempler, fingermaling osv. Min datter blir 3 år i jan. Flere av disse tingene kan brukes til å lage julekort osv til besteforeldre og eller hobbyting som alle kan gjøre hele året. Lykke til!
annki83 Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 jeg kjøpte en pk me ti små fingerdukker på ikea til å ha i pakke kalenderen til snuppa på 2. men så kom jeg over en dukke pakkekalender på tilbud på br-leker så da får hun den i stede for
playground princess Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jeg har kjøpt et tog i tre: lokomotiv, endevogn og en "vogn" med hver bokstav i navnet til jenta mi på. Bare 7 pakker tilsammen, men det er en begynnelse Kostet 15 kr per vogn/lokomotiv.
Kjærringa mot strømmen Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Genialt! Jeg skal løpe til panduro med en gang:) Eller kanskje vente til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå