cherry coke Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Datteren min har vært hjemme i 7 dager pga influensa. Hun har vært i bra form i dag og i går, men jeg synes hun virker fort sliten. Matlysten har kommet tilbake og hun er i kjempehumør. Men jeg tenker litt på om hun er sliten fordi hun har vært innendørs i 7 dager eller fordi sykdommen fortsatt sittet i kroppen? Har el i grunnen bestemt meg for å holde henne hjemme en dag ekstra, men ville bare høre med dere andre hva dere ville gjort. (tenker også litt på eksamenlesing som jeg må utsette i enda en dag, men det er mindre viktig altså:-))
vårina Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Min datter kunne vel egentlig gått i barnehagen på fredag etter lengre tid sykdom..men eg velgte å ha henne hjemme. Blir jo litt anderledes for oss for vi fikk jo helgen også. Er veldig glad for at eg ikke sendte henne ..for som du selv tenker så tar det litt tid for de små å komme seg etter mange dager syke. I dag har snuppa mi vært 6 timer i bhg ..kjempe glad og fornøyd men utrolig sliten. Har jo muligheten til å ikke ha henne hele dager nå..så da kommer eg til å ta det roligere denne første uka. Lykke til! Håper jenta di kommer seg fort nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå