søte lille:) Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 idag hvis jeg var moden,og takket nei fordi jeg har hørt at man får en tyngre fødsel da..Stemmer dette?
Fullrulle86 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg ble strippet i dag:o) skjønner ikke hvordan det å bli strippet kan føre til en tyngre fødsel?! En hjelper jo bare kroppen å komme litt bedre igang! Det er jo ikke medikamenter eller noe. Jeg kan love deg at det er mye tyngre å måtte bli satt i gang med kur enn med litt stripping!
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Hmm.. kanskje ett litt dumt spørsmål.. men, hva gjør de når de stripper? Og når gjør de det?
gullet:) Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jaa... det lurer jeg litt på også..Stripping har jeg ikke hørt om tror jeg. Spendt, skal jo til Jm imårgen, men det er Leeenge til imårgen... Hilsen 3 dager på overtid hehe
Dolly ønsker seg 3 ☆ Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Slik jeg ahr forstått det så er stripping at lege evt jordmor røsker, drar i en moden avflatet livmormunn(?). Det ble gjort på meg ved forrige fødsel og satte meg i gang 3 dager på overtid. Har ikke noe sammenligningsgrunnlag så vet ikke om fødselen hadde blitt lettere uten at jeg hadde blitt strippet. Var kategorisert som en helt normal 1 gangs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå