Gå til innhold

hvilken vogn har dere kjøpt/bestilt/har fra før??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial Duo (svart Skinn) å e så fornøyd, den e kjempe flott. håpe bare æ e like fornøyd når den blir tatt i bruk oxo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross;) Skulle ha Emmaljunga, og valgte city cross siden den er så lett! Vet mange som er fornøyd med den. Håper vi blir det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en svart Emmaljunga Mondial Duo med sportsunderstell. Hadde egentlig tenkt meg en lett vogn men det var denne både samboer og jeg likte best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt Quinny Comfort 3xl.- Det er en duovogn - sportsvogn/bagvogn.

Den får god plass bak i Golf og det er ingen problem med hattehylle over.

Vogna er enkel å legge sammen og liker spesielt muligheten den gir for å variere mellom bagvogn og Cosi Maxi-bilsete på.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Simo duo-vogn. Hadde bestemt meg for lenge siden fordi den virker så stødig og romslig (har jobbet i barnehage og dratt mange vogner med tre hjul ut og inn, og de kan være utrolig ustødige og vanskelige å manøvrere!).

 

Vi kjøpte brun, og så en lyseblå bagkantbeskytter, som vi eventuelt bare legger bort eller bytter ut hvis vogna skal brukes til jente senere. Håper jeg er like fornøyd med valget når vi har begynt å bruke den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Emmaljunga Mondial Duo i creme leatherette. Vi tittet veldig mye og var sikre på at det var emmaljunga vi skulle ha. Når det gjaldt farge og stofftype skulle vi iallefall ikke ha skinn, men det er den vognen vi bare falt for med en gang. Kjøpte/bestilte vognen i Sverige så nå kommer den snart i hus :) Gleder meg masse til å begynne å trille!! 77 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med Emmaljunga edge duo. Jeg ville ha en pen, stor og stødig vogn. Jeg er veldig fornøyd. Den er romslig og tett og trygg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en Brio duo vogn,svart, fra 1 mann(2005). Var så fornøyd med den att jeg har ikke solgt den. Kan jo bare "fornye" litt med å ha et rosa pledd o.l som pynt;) Åsså tror jeg den blir helt nydelig med min gamle, røde skinnpose i;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svart Simo duovogn med rosa kant. Har tre gutter fra før, men den vogna bar visst preg av å ha vært brukt til tre barn også, og da bestemte min mor at hun ville kjøpe ny vogn til frøkna vår. Og da sier ikke jeg nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde Brio Sportline kombi inntil nummer 2 var 1,5 år. Var forsovidt fornøyd med den, men gleder meg nå til å ta i bruk min 1,5 år gamle TFK joggster twist med nyinnkjøpt (brukt) bag:) Også har jeg en babyjogger city mini med softbag som jeg skal bruke til bilstol og som reisevogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gammel simo kombi (2003), en Emmaljunga city jet fra 2008 og en McLarren trille (ny i år). Så jeg burde ha fått dekket ethvert behov ;) Førstemann bruker fortsatt vogna til å sove, men har jo bortsatt 3 vogner på 2 barn, så regner med jeg klarer meg (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart simo duo med rosa kant :) den er så fin og ser ut som en skikkelig barnevogn. ikke som noen av de romskipene enkelte triller rundt med.. stødig og bra med fire hjul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

 

Eg sitter og venter på min emmaljunga edge duo=)

Snakket med mange venninner og diverse andre, og var mange som anbefalte denne vogna.

Gleder meg til å få ho i hus no=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mountain Buggy type Urban Jungle. Sportsvogn med bagdel. Vanskelig å vite hva some r best, men føler jeg har kjøpt den riktige vognen!! Lett, stabil, solid, tøff og lite "dill-dall". Jeg er veldig mye i marka og sånn, så for meg var det viktig med lett vogn som det er lite reklamasjon på. Alle jeg har spurt er sinnsykt fornøyd med denne vognen. Og det er nesten aldri reklamasjoner.... Gleder meg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers ville spandere vogn :) - så vi har kjøpt Teutonia Prestige (Duo) fra Babyshop. Det var den modellen som vi begge to likte, vi kikket litt på andre også, men falt tilbake på Teutonia'n. Lett og lekker bagdel, snu kjøreretningen på et blunk, 4 stødige hjul og god å kjøre.

 

Både søster'n og kusinen min har brukt Teutonia til sine barn og de har vært superfornøyde så da håper vi at vi også blir det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte Teutonia mistral P fra Tyskland.

Den kom på fredag og er bare så utrolig fin.

Sparte over 3000 kr på å bestille der i fra, så vi er knall fornøyde.

Har flere venninner som har hatt denne vogna før, og har vært kjempe fornøyde. Så det tror jeg vi også blir.

Hadde Brio vogn til de to første, og den var tung. Der var jeg ikke fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Tfk joggster twist etter å ha vurdert minst en million vogner. Dette er første barnet, og aner egentlig ikke hva som er best. Håper vogna er like bra som mange sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...