Duggfrøken Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hei, er det noen som har fått de nye flaskene fra Avent? Dere som returnerte de gamle. Jeg returnerte mine for to og en halv uke siden, men har ikke fått noen i retur enda.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 ja jeg sendt de får ca to uker siden og fikk de for ca en uke siden. gadd ikke sende de med en gang for jeg viste det tok lang tid og følte at andre hadde mer behov enn oss for å få de tidlig(ammer så er bare noen ganger vi trener på flasken) de kommer nok snart
Duggfrøken Skrevet 9. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2009 Så bra, vi har ikke noe stort behov for de her heller, men kunne tenke meg å prøvd meg på pumpen min igjen. Så hadde vært kjekkt å få de i hus igjen. Om de ikke kommer denne uken får jeg skrive en mail
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg sendte inn for en mnd siden og har enda ikke fått i retur:( og jeg bruker mye flasker:(
snippsnapp Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Er det noen som har mailadressen til Midelfart? Har greidd å slette den fra maillisten. Sendte flaskene inn for godt over 2 mnd siden
MammaenTilLukas09 Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Er det bare å sende flaskene, eller må jeg klarere på forhånd at jeg sender dem? Har ei venninne som har bare sendte flaskene, og hun sier at hun ikke har hørt/fått noe fra dem. Og det er 1 mnd siden hun sendte dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå