Gå til innhold

BIM-TREFF FOR OSLO-JENTENE:)


Hope2015

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

da ble det ikke treff i dag slik det pleier å være. selv har jeg blitt forkjølet så kunne ikke ha kommet uansett.

 

Er det stemning for å få til et treff senere i uka, eller skal vi vente til mandag igjen? Jeg er ledig alle dager, men bør vel holde meg innendørs et par dager til. Det har blitt foreslått fredag...kan dere da?

 

Hva med et nytt sted neste gang, Onkel Donald for eksempel?

 

-Linn:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er mye bedre, men er helt avhengig av nesespray for å få puste! Håper det ikke er skadelig for den lille.

 

Da er vi to stk foreløpig, så får vi se om det kommer flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Sorry tregt svar, men jeg kommer jeg også!

Onkel Donald høres bra ut.

Kl 12 eller 13 f.eks? hva passer best for dere?

 

Vi sees!

 

Marianne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!

 

jeg kommer nok ikke da småen er litt for liten synes jeg og vi får besøk fredag...men skal nok dukke opp etterhvert...

Det nærmer seg for dere nå....masse lykke til :-) skjønner nesten ikke at jeg er ferdig med ventetiden her jeg sitter med en liten nydelig sovende pjokk på fanget:-)

 

Hilsen Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klokken 13 passer best for min del også. Sover så dårlig på nettene, så da får jeg muligens en time ekstra på øyet.

 

Blir koselig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere!

 

Kom ikke på treffet mandagen 2november for da var riene godt i gang,så kom gutten min natt til tirsdag åtte over fire:)

Nesten tre uker før termin!

Her begynner ting å gå seg til,litt ammesår,men håper på at det går over etterhvert!

 

Lykke til alle sammen:)

Dette er veldig koselig,har aldri vært så forelska før:)

 

Vi får treffes til trilletur etterhvert da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Gratulere med pjokken.

 

Her kom tulla mi på termin. Si ifra så blir jeg med på trilletur en dag... Synd snøen kom i dag. grrrr.

 

jeg skulles så innmari på treff i dag, men satt her med barselstårer og visste verken inn eller ut hva jeg gjorde gærnt, hun ville ikke sove vettu. Matvrak av ei tulle har jeg fått.

 

Snakkes

 

Kos dere masse

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer til dere begge:-)

 

Da har guttene våre bursdag på samme dag da...3 november:-)

Merethe, vi møttes jo såvidt på Ullevål:-) og jeg fikk sett den lille søte tulla di! Jeg har også fått matvrak av en gutt....han vil ha mat hele tiden og jeg har fått bryst betennelse og er meget sår, men det går seg nok til:-)

Hva med å få til en trilletur ikke denne uken , men neste?? Kommende uke er litt full for min del med masse besøk! Dere som ikke har født enda kan jo også bli med hvis dere har lyst:-)

 

Ha en fin søndag....

 

Hilsen Liv

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter,

 

ble bare meg og Hege på treffet på mandag, men vi koste oss allikevel:) Onkel Donald åpnet visst ikke før kl 15, så vi endte opp på en cafe på Palèet og ble sittende der et par timer.

 

Er så gøy at så mange av dere har fått:) GLEDER meg til å se de søte små knøttene! Og ikke minst til å treffe mitt eget lille knøtt:):) Bare 2 dager til termin nå, men kjenner ikke noe jeg kan tolke som tegn på at fødsel nærmer seg...hmmmf.... Men det gjorde kanskje ikke dere heller?

 

Formen er ikke så god lenger. Har begynt å få proteiner i urinen og stigende blodtrykk, ødem på nivå 2-3, så skal overvåkes nøyere fremover nå pga fare for svangerskapsforgiftning... har jo hørt om flere som blir satt i gang pga dette, så i beste fall kan det kanskje føre til at jeg slipper å gå to uker over termin.

 

Dere får kose dere på trilletur, så skal jeg gi dere beskjed om det skjer noe spennende her i gården! Dere er så heldige som har de små gullene deres i armene nå, gleder meg så sykt til å "bli forelska" jeg også:)

 

Klem, Linn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...