Gå til innhold

Feber nå igjen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa her har mest sannsynlig hatt nøffe sjuka, til tross for vaksineringen. Hun (og brødrene) hadde feber før de fikk vaksina, men snuppa fikk feber igjen etterpå også, hadde feber i ca 1,5 uke. Til slutt konkluderte legen med at det var nøffe sjuka. Hun ble feberfri forrige fredag, men igår kveld fikk hun søren meg feber igjen!! Har ikke vondt noen steder (hun er snart 4, så hun kjenner vel hvis hun har vondt), ligger å vipper opp mot feberen nå på dagtid, litt sliten og slapp, har bare holdt seg i sofaen og sett film idag. Har ei venninne som syns jeg burde ringe legen igjen siden hun var syk nettopp, men har lyst å drøye det litt. Hadde dere ringt nå, eller ville dere ventet?? Vil ikke virke som en "hysterisk" mor, men vil jo ikke at hun skal gå rundt å være syk heller......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan det være bivirkninger av vaksina? ellers vet jeg ikke, men det var det første som slo meg.

god bedring til jenta di :-))

Skrevet

Nei, ikke bivirkninger, vaksina fikk hun for over 2 uker siden, det glemte jeg jo å skrive, he,he... ;-)

Men takk for svar :-)

Skrevet

ok, da er det ikke det...hehe...

men da vet jeg ikke asså...men 4 år sier du, tenner da? det kan vel komme noen enda?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...