Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Hvordan fortelle et familiemedlem, ( altså barnets foreldre ), at du synes barnet på 6 burde lære seg å vaske hendene etter h*n har vært på toalettet? - uten at det blir oppfattet som kritikk? Dette har jeg lagt merke til hver gang de besøker oss, og de gangene vi er hos de - og det kan ikke bare være latskap. Barna må jo lære seg håndhygiene på et eller annet tidspunkt etter endt dobesøk. Hvordan si ifra, uten at foreldre tar det personlig?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Er du med barnet på do,iden du vet at hendene ikke blir vasket?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Nei, men barnet tar ikke igjen døren helt heller, og vi hører når vasken renner eller ikke. Hjemme hos seg selv, tar h*n merkelig nok ikke igjen døren til bad / toalett. Har vært vitne til at det bare spaseres rett ut fra dobesøk uten håndvask.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå