Gå til innhold

Hva kan deres barn på ett år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her kan hun si "mamma" og "da-da" som er pappa. "henne"(som i hvor er) å "der" å "da" som betyr jeg vil ha.. =) sier "hæ" når vi spør m noe sier "nei og "ja" ob brum brum å voff voff osv osv:) kan nesten gå, å danse elsker hun:) spiser selv. liker å være med å lage mat å bake:) kjøre tre-hjul sykkel er kjempe kjekt:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå måtte jeg tenke litt, he he!

Minsten er snart ett år. Han krabber og reiser seg opp etter møblene. Ingen tegn til å begynne å gå enda, så det tar nok litt tid:)

Sier et ord: HEI!

Skrevet

Nå er snuppa her snart 15 mnd. men svarer likevel.

Går og klatrer. Sier mamma, pappa, navnet sitt og navnet til søskenene, ja, nei, bil, takk, lys, kake, dokke.... De ordene jeg kom på i farten.

De siste ukene har hun begynt å sitte på potte, og har tisset flere ganger. Vil spise selv (noe som kan være litt frustrerende, hehe)

Er mitt fjerde barn, og virker som hun er ganske tidlig ute med enkelte ting. Deilig at hun begynner å bli så stor:-)

Skrevet

Ett år:

Sier Hei!

Kan reise seg ette møbler

Kan vinke hadde

Kan leke med brødrene

Vil spise selv ( alltid)

Smile verdens søteste smil!!!

Skrevet

Min 1 åring kan stave navnet sitt, telle til hundre, løper maraton og tegner skisser på pc...

Farlig å sammenligne unger dere, og man kan med blotte øyet se det er ganske mange her inne som lyver..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...