Gå til innhold

Da var forhåpentligvis gullegget på plass:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag vært å satt inn ett perfekt lite åttedelt egg:-) De strevde for å få satt inn dette og, pga feil vinkel på livmor osv. Syns nesten dette er værre enn uttakene faktisk. Så vi får satse på at det er siste gang på en stund:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tvi tvi katten, håper virkelig at det går veien!! Krysser alt jeg har av fingre og tær! Et perfekt åttedelt egg er ihvertfall en kjempebra start!

(De sleit med innsett hos meg en gang også, helt til de trylla frem rolls royce-kateteret, eller hva de nå kalte det, hehe...)

Skrevet

Takk Sitron! Ja de måtte fram med et stivt kateter til slutt (sikkert rolls royce`n det:-)

Vanligvis skal jo dette gå rimelig smertefritt, men de sa at vi som plages med å få det på plass ofte syns dette er ubhagelig. Føler meg jo som den pingla:-) Ihvertfall når jeg syns at uttakene ikke er så veldig ubehagelig

Hva med dere nå da??

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Gratulerer som ruger. 8-delt er jo kjempebra da! Som det allerede er nevt er det en kjempfin start :)

Jeg kommenterte på Ullevål at jeg følte meg så pinglete som sliter sånn med smerter under uttaket og at jeg ikke skjønte det helt siden jeg egentlig har høy smerteteskel. Svaret var at innvendig smerter er noe HELT annet!

Så ikke tenk på det du Katten :)

Skrevet

Gratulerer så masse som ruger! :) Åttedelt perfekt egg? Det må jo være et gullegg! :)

Skrevet

Joda... Vi skal ha frys i desember, blir vel uke 51 engang (har ikke trua, virker for enkelt til at det skal funke, hehe).

Så setter vi så smått igang med adopsjonsprosessen samtidig. Det tar jo fort nesten ett år (inkl. ferier og slikt) før man kommer på en venteliste i et aktuelt land. Så da tar vi en spansk en og kjører dobbel prosess litt frem til jeg enten blir gravid eller vi gir opp og går for kun adopsjon. Leste om ei inni her som fikk satt adopsjonen på hold mens hun fikk baby, og ett års tid etterpå så kom hun på adopsjonslisten igjen. Det høres bra ut, vil gjerne ha både biologiske og adopterte barn! :)

Lykke til ihvertfall, Katten, håper det går deres vei nå!! Klem

Skrevet

Du må ha trua vet du, pluselig blir fryseforsøket i boks:-) Men skjønner at man mister motivasjonen etter noen runder.

Ble ingen egg på frys til oss denne gangen, men har heldigvis to fra tidligere. Kan jo være greit å bruke de eventuelt neste gang. Dette koster ihvertfall ikke en formue!

Lykke til ihvertfall, både med frys og adopsjonsprosessen!! Vi er ikke kommet helt dit enda, skal prøve litt til før vi gir oss. Sta sjø:-)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...