Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Er det bare meg som gleder meg mer til advent enn til jul? Gleder meg så til å pynte pakker med ongene, kakebaking, få pyntet til advent i huset. Alle tingene vi som familie skal gjøre ilag. Lillejulaftens middagsbesøk, pynte treet på kvelden, og pynte til julen. Ja rett å slett alle kosen. Gleder meg fårsåvidt også til å kose meg ilage barna på julaften, sitte lenge i pysj å se på tv, åpne strømpene, kose oss med snop og god mat, igjen bare kose oss å slappe av! Men resten av julen syns jeg er bare stress å mas. Farte fra den ene til den andre, men er jo nesten ingen som tar seg tid til å komme hit, selvom vi gjerne kunne tenkt oss å være mer hjemme. Barna vil gjerne leke med det dem har fått, spille noen spill sammen, se film osv. Har endel barn, og resten av året er det full fart, så hadde vært så kjekt å hatt en rolig å fredelig jul! Men er det bare meg som syns at det er mer kos med advent enn romjulen?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Åh, jeg gleder meg og til advent.. Har en haug med pakker jeg skal pakke inn den første helgen, og lage adventskransen.. Finne frem julestjernen.. Og finne frem litt småting.. Og de andre helgene blir det kakebaking, og div.. Lillejulaften blir pymting av julettre og bare kos..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Jeg gleder meg til alt! Elsker advent og jul og hele pakka. De siste årene har vi dratt på hyttetur i romjula/nyttår, da slipper vi "besøksmaset og fartingen", herlig!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Ja, ikke sant, er jo så kos med advent, kan nesten ikke vente Er så mye jeg gleder meg til å gjøre med barna! Så lurt det var å dra på hyttetur, da slipper man stresset. Tror bare vi må være egoistiske å si nei til noe, så får bare folk bli sure, så kan dem heller komme til oss en gang istede for at vi skal dra rundt for å møte dem flere ganger. hi
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Jaaaa, førjulstida er den beste! Elsker å pakke gaver, spise mandariner og pepperkaker og drikke gløgg, og høre på julemusikk. Er ikke noe glad i mellomjula, for her i bygda handler det kun om å drikke seg drita full og dra på fest hver enetse bidige dag. Jeg har bremset samboer litt, men han vil fortsatt være med på noe av det. Jula handler ikke om drikking for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå