Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Eller er det altfor salt?
erteposen + 4 Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Det er kjempe fin mat til barn, men krydderblandingen er svært salt. Jeg lager min egen, og da tar eg av kjøttblanding før jeg salter den mot slutten. Spisskummin, paprika, løkpulver, sukker, pepper, chilli og masse salt er inneholdet i krydderpakkene.
Ronja&Odin Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 nesh.. vi pleier og ta ut litt kjøtt til dattera vår når vi spiser taco, pga alt krydderet, men vi spiste det igår og gubben glemte og ta ut før han krydda, og hun elsket det:D
alvamamma Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Ville ikke gitt en 1.5 åring kjøttdeig med det krydderet på. Det er veldig sterkt og kjenner flere voksne som ikke tåler det. Ta av litt kjøttdeig først!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 her har Lille spist taco fra rundt den alderen. hun elsker det. Salt tja, men at det er sterkt er iallfall ikke noe problem. Unger eter jo krydder i andre land også. ;p
Ugl@ Skrevet 9. november 2009 #6 Skrevet 9. november 2009 Går fint det, men man kan ta av noe av kjøttdeigen før man tar i krydderet. Nok salt og smak i kjøttet alene for småbarn synes jeg. Ellers er det jo mange spennende smaker.
giggsy Skrevet 9. november 2009 #7 Skrevet 9. november 2009 Jepp... Den der vanlige taco-blandingen er dessuten ikke så veldig sterk. Mini her har spist taco sammen med oss siden han var rundt året. Går fint det. Spiser det jo ikke hver dag så JEG synest ikke det er så farlig med saltet som er i.
Anne-B. Skrevet 9. november 2009 #8 Skrevet 9. november 2009 Det er neppe farlig om kjøttmengden begrenses, og ungen ikke får mye salt ellers. Godt med drikke til, så går det bra. Her spiser forøvrig toåringen kun mais når vi har taco. Tullete ungen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå