Gå til innhold

noen som har fødet og har tatt svineinfluensa vaksinen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

unnskyld meg, men hva slags spørsmål er det? hvorfor skulle det ikke være alt vel? man måler jo hjerteslag og str og alt på kontroller i forkant, tror ikke akkurat vaksinen gjør babyen om til et "hva som helst" nå noen uker før termin?? Nei, er det noe galt så tror jeg ikke vi kan gi vaksinen skylden for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at det går ann å bli bekymret for hvordan vaksinen påvirker babyen jeg etter all mediafokusen. Jeg har selv tatt vaksinen (ikke født enda) og tenker vel at alt er bra med babyen, men forstår godt at man kan være bekymret. Det kan være godt å bli beroliget av noen som har positive erfaringer med at alt gikk greit, selv om det ikke er noen teoretisk stor risiko for at det skal være noe galt. Det må jo være greit å spøre tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår også spørsmålet.

 

Og det jeg lurer på - virker vaksinen på babyen etter fødsel?

Måles det på noen måte?

 

- Berte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok vaksinen 4 dager før fødselen, og det har ikke vært noen merkbare problemer verken for meg eller babyen. Barnet får antistoffer gjennom morsmelken, og blir således motstandsyktig mot svibeinfluensaviruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok vaksina 1 uke før fødsel, og nå er snuppa snart 2uker gammel :)

Stor flott jente som spiser og sover godt. Alt vell med andre ord :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt at noen stiller seg spørsmålet om hva slags spørsmål dette er. De av oss som er redde for hvilke effekter vaksinen har på barnet tenker ikke på noe man kan se umiddelbart etter fødsel, men derimot langtidseffekten. Hva om barnet utvikler en allergi eller andre ting om 3-5-7 osv år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...