Gå til innhold

Bruker de små sko oppi vinterposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 15 mnd. datter som straks begynner å gå.

Frem til nå har hun bare hatt på seg tjukke sokker når vi har vært ute å trillet.

Setter dere ungen med sko oppi posen eller tar dere de av og har med sko som dere tar på når de vil ut av vogna?

Vinterposene blir vel fort stygge hvis de sitter med skoene på oppi der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå går han i bhg og er ikke veldig glad i å sitte i vogna i helgene, så det er stort sett bare til og fra bhg vogna er i bruk (pluss soving i bhg). Han blir fryktelig sint om vi ikke tar på han skoene før vi går ut, eller tar de av når vi skal hjem fra bhg! Så, ja, skoene er nesten alltid på oppi vinterposen :) Dog ikke om de er veldig skitne og sølete.

Han er 22 mnd.

Skrevet

Har aldri hatt skoene på oppi vinterposen, nei. Sjeldent at de ikke er enten våte, eller fulle av sand eller snø på vinteren. Men dette gjelder jo andre klær også da, jeg har ikke hatt på dem tykk dress i vinterposen heller. Så hvis vi skulle ut på trilletur / vogntur der de skulle sitte i pose fikk de på jakke og ullstrømper, og da fikk de ikke ut å gå plutselig. Når de ble så store at de ville gå mer enn de satt ivogna kledde jeg dem i dress og sko, og satt dem oppå et saueskinn i vogna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...