Gå til innhold

Hvor mye studielån har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har faen meg over 300 000...:( Ååååå, som jeg angrer på at jeg har tatt opp det studielånet!!! :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 200 000 i lån, og en nesten ferdig bachelorgrad. Trenger Ppu, men vet ikke om jeg vil ta opp mer lån til det året. Leve på samboer kanskje....

Skrevet

Hvorfor angrer du deg? Er da vel penger vel anvendt hvis man har en utdannelse å vise til..?

Skrevet

Hadde rundt 250000 og har 40000 igjen å betale. Hadde ganske mye penger i fond som jeg brukte til å betale ned store deler av studielånet. Er glad for det:)

Skrevet

Har ca 220 000 nå. Orker ikke tenke på at det forsvinner ut over 1800 i mnd på det helsikes studielånet. Har autotrekk.

Joda, fikk en god og interessant utdanning (hovedfag), men som offentlig ansatt i staten tjener man jo ikke akkurat penger som veier opp for årene man ikke fikk jobbet (mens man studerte) + gjelda med renter man har bygget opp.

Greit å være idealist, men kunne kanskje vært litt mer rettferdighet i sammenhengen mellom utdanningens lengde og lønn.......

Skrevet

Joda, har da utdanning så det holder. Men samme hvor mange mastergrader jeg har, lønnes jeg bare som lektor med tillegg, og lønningene er ikke akkurat feite:/ Ikke får man fulltidsjobb heller på dette stedet... lite lønnsomt økonomisk med fullt av studielån!

HI

Skrevet

0 kr.

Har betalt ned alt for 5 år siden:o)

Noen fordeler skal det være ved å være "gammel"(etter dib standar) førstegangsmor.

Skrevet

Seriøst? Trodde ikke noen hadde mer enn meg...

Skrevet

0 kroner. Hadde siste innbetaling i oktober. Deilig å være ferdig!

Skrevet

ca 70.000, skal bli deilig den dagen det er nedbetalt :)

Skrevet

Hadde i utgangspunktet 120000. Hadde ca 99000 igjen her om dagen og betalte ut resten. Nå har jeg 0kr i lån. Har ingen annen gjeld heller. Gud for en deilig følelse:-)

Skrevet

Har vel rundt 150000 igjen er ferdig og betale i 2022. Gleder meg til det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...