Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Er det noen som kan hjelpe meg litt her. Jeg og kjæresten min har begge lyst på et barn til. Vi har ei jente på 2 år- så det hadde jo vært fint for henne med småsøsken. Det er ikke det som er tingen. Jeg har ikke jobbet noe særlig, så jeg får ikke permisjon med lønn, vi har ganske stor gjeld. Er det andre stønader jeg kan få, utenom engangsstønad og barnetrygd?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Tror ikke du får noe, siden du bor med barnefar. En løsning kan jo være å begynne å jobbe mer nå, evt finne en jobb, så prøve.. Kan ta noen mnd å bli gravid, i tillegg varer jo svangerskapet noen mnd slik at du da får jobbet deg opp penger..
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Dere kan søke om bostøtte............ (sendes kommunen dere bor i)
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Kanskje du heller burde vurdere å jobbe litt, og bidra til fellesskapet, før du krever mer stønad fra det? Du trenger ikke jobbe mer enn et halvt år før du har rett foreldrepenger fra NAV, og har du fast ansettelse får du jo permisjon med lønn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå