Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #1 Skrevet 9. november 2009 Klør som besatt av engangs ammeinnlegg! (kjøpt på apotek) Det blir rødt, litt hovent. Fins det andre typer engangs? Har flere i ull, men de blir så fort våte og må vaskes ofte, dyre er de og... Noen gode forslag?
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #2 Skrevet 9. november 2009 Jeg liker Coop/Änglamark sine engangsinnlegg.
Gjest amandine Skrevet 9. november 2009 #3 Skrevet 9. november 2009 Mannens utvaskete t-skjorter klippet og brettet... Jeg husker godt første gang og starten var akkurat som du beskriver, og jeg fikk beskjed om å komme meg hjem og klippe;) De fleste engangs er av papir, og de sliter på såre brystvorter, fordi fibrene er skarpe. Jeg brukte t-skjorter i begynnelsen, og gikk over til engangs etter en stund igjen. Lykke til! Evt et tynt lag t-skjorte og engangs utenpå;)om du lekker mye...
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 mitt tips: SLUTT å bruk ammeinnlegg på flekken. Til du finner en annen løsning. For om du fortsetter nå kommer du til å få et hælvete ! Tro meg, jeg også brukte 1 gangsinnlegg, men så ble det rødt og sårt. Jeg fortsatte, men fikk verk og blod og endte opp med betennelse. Og en baby som gulpet blod og verk Vondeste jeg har opplevd, JA vondere enn fødselen også. Og en gråtende baby, gråtende mor. Alt var bare forferdelig en periode. Men jeg ga ikke opp, lufttørket etter hver amming, vasket ullinnlegg hundre ganger om dagen osv. Og ammet jenta mi til hun var 1 år og 3 mndr.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 Tusen takk folkens:) trur hjernen har skrudd av logisk tenkning, har masse gamle t-skjorter som nå skal klippes... er i uke 33 og melka (eller ihvertfall noe blankt som sikkert er et forstadie på melk) renner hele tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå